Archivado en Comunicados

CC.OO. Caixa Ontinyent- Comunicat

CCOO, FORA DEL CONSELL I DE LA COMISSI脫 DE CONTROL

El pacte PP-CSICA deixa a CCOO fora del Consell i de la Comissi贸 de Control

El divendres 26 de gener es va celebrar al s铆 de l聮Assemblea General les votacions per elegir els nous membres del Consell d聮Administraci贸, la Comissi贸 de Control i la Comissi贸 Delegada.

Per segona renovaci贸 consecutiva, el sindicat majoritari a Caixa Ontinyent ens hem quedat sense cap representant en el Consell i la Comissi贸 de Control. Tota la representaci贸 dels empleats ha sigut copada pel CSICA, sindicat que amb 3 de 9 membres al Comit茅 nom茅s representa una part minorit脿ria de treballadors.

Des de CCOO hem insistit a buscar un acord entre els representants dels treballadors per貌 tots els nostres esfor莽os han resultat infructuosos.

No sabem quins s贸n els motius pels quals no es desitja la pres猫ncia de CCOO en els 脪rgans de Govern. Ning煤 ens d贸na una resposta creible. El President, aix貌 s铆, va recon茅ixer l聮exist猫ncia d聮un pacte 聯molt fort聰 amb el CSICA que ha 聯dificultat聰 les nostres l铆cites aspiracions.

En els pr貌xims dies convocarem una roda de premsa on farem p煤blic la situaci贸, al nostre parer molt greu, que est脿 ocorrent als 脪rgans de Govern de Caixa Ontinyent.

No volem acabar sense agrair p煤blicament el suport rebut per part de diversos grups de Consellers Generals, sobretot del PSOE, EU i diversos grups d聮impositors.