Archivado en Comunicats, Salari, beneficis socials
CCOO intervé a la Junta d´Accionistes
28 04 06 María García, secretària general de la secció sindical de CCOO, va prendre la paraula davant la Junta d´Accionistes que es va celebrar el dia 27 d´abril. (PDF:Cat. / Cast.)(TEXT COMPLET)
CCOO intervé a la Junta d´Accionistes
María García, secretària general de la secció sindical de CCOO, va prendre la paraula davant la Junta d´Accionistes que es va celebrar el dia 27 d´abril. El seu discurs va acabar dient:" som aquí per demanar-los l´aplicació de mesures que millorin l´organització del treball i mitiguin l´excessiva càrrega laboral que pateix la plantilla, una política retributiva que reflecteixi la millora contínua dels beneficis del banc i el compromís en aquesta Junta per part del president d´establir un acord de prejubilacions".És la primera vegada que un representant dels treballadors i treballadores pren la paraula davant la Junta d´Accionistes.
Sabadell, 27 d´abril de 2006
ANGED arranca la negociación con una mínima propuesta salarial
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2023. Publicado en el BOE
Inditex plantea su apuesta por homogeneizar condiciones salariales y sociales
Tras la subida del SMI, CCOO reclama a ANGED un "salto exponencial" en materia salarial
Firmado el Plan de Igualdad de las empresas Zurich Insurance PLC Sucursal España, Zurich Vida Cia Seguros y Reaseguros SA y Zurich Services AIE