Archivado en Comunicats, Salari, beneficis socials

125 aniversari Banc Sabadell

20 02 06 Transcrivim la carta que hem dirigit a Juan Cruz Alcalde, director de Recursos Humans i Organitzaci贸 de Banc Sabadell, sol路licitant una gratificaci贸 extraordin脿ria pel 125 aniversari de la fundaci贸 del banc. (PDF:Cat. / Cast.)

Carta a Juan Cruz Alcalde

Senyor,

Com recordar脿, el mar莽 de l麓any passat vam presentar la petici贸 d麓una paga extra per a tota la plantilla com a compensaci贸 a la col路laboraci贸 i sobreesfor莽 fet durant les successives fusions banc脿ries, cosa que, sens dubte, ha fet possible la gran projecci贸 i l麓猫xit actual del grup Banc Sabadell.

La Comissi贸 Executiva va aprovar 煤nicament 1/4 de paga extra per a la plantilla i, malgrat que no es corresponia als termes de la nostra petici贸, vam valorar, en la seva justa mesura, l麓aprovaci贸 del 1/4 de paga. 脡rem conscients que aquest any es complia el 125 aniversari de l麓entitat i est脿vem conven莽uts que la Direcci贸 d麓aquesta empresa estaria a l麓al莽ada de les circumst脿ncies de l麓esdeveniment i disposada a demostrar als seus empleats la gratitud (compartida) per la llarga i bona salut del Grup.

Conseq眉entment amb les expectatives esmentades, volem comunicar-li la nostra proposta de gratificaci贸 per a la plantilla, amb la finalitat que la faci arribar a la Comissi贸 Executiva.

Es compon de tres conceptes que es distribueixen durant aquest any.

1.- 1/2 paga extraordin脿ria que suggerim s麓aboni el segon trimestre de l麓any.

2.- 600 euros lineals, accions pel mateix valor o un PC port脿til amb ADSL gratu茂t, a elecci贸 de l麓empleat. Pensem que aquesta gratificaci贸 hauria de situar-se en el tercer trimestre. D麓aquesta manera hi haur脿 temps suficient perqu猫 els empleats puguin elegir l麓opci贸 que prefereixen.

3.- Coincidint amb el mes en qu猫 efectivament es compleix el 125 aniversari (desembre). Creiem que seria molt positiu culminar la celebraci贸 de l麓aniversari, dotant amb 10.000 punts a cada empleat, talment que pugui accedir a un dels objectes del cat脿leg de BS punts. Tamb茅 pensem que seria positiu que aquest cat脿leg inclogu茅s, en aquell mes, la opci贸 d麓una cistella o un lot de productes nadalencs.

Com veur脿 s贸n peticions molt raonables i no dubtem que una empresa com Banc Sabadell, en cont铆nua expansi贸 i millora dels seus par脿metres econ貌mics, pugui assumir-les perfectament.

Atentament,

Mar铆a Garc铆a