Archivado en Comunicats, socio economic

comunicat

REUNI脫 DIRECTIUS 2007

Una vegada m茅s, tots els responsables dels equips humans de la Caixa, aquells que la Direcci贸 s聮entossudeix en nomenar directius, han assistit a la reuni贸 anual del Palau de la M煤sica on se聮ls convoca cada febrer, una vegada fet p煤blic el resultat de l聮any anterior.

El nostre director General, en el transcurs de la seva exposici贸, va donar les gr脿cies a tots el treballadors de l聮entitat 聳 als presents i als no presents, s聮ent茅n- per la seva aportaci贸 a aquest resultats.
Despr茅s d聮un v铆deo explicatiu del resultats de l聮any va exposar el Pla Estrat猫gic 2007-2009, del qual no us donarem dades, ja que pensem que es l聮entitat qui ho ha de comunicar a tota la plantilla, per貌 que en resum comporta aproximadament incrementar en un 50% totes les partides del balan莽, i va explicar acuradament quines s贸n els nostres punts forts i els punts febles, aix铆 com els mitjans necessaris per assolir aquest augment.
Sobre els recursos humans va dir que es necessari 聯la motivaci贸 del grup hum脿 i la seva identificaci贸 amb els valors de l聮entitat聰 i 聯que tenim un equip hum脿 amb  una mitjana d聮edat baixa聰.
L聮estrat猫gia a seguir amb els recursos humans, factor clau del desenvolupament, 茅s 聯aconseguir un elevat grau de motivaci贸, un increment professional constant i un major comprom铆s amb els objectius. Per aconseguir-lo es treballaran els aspectes de lideratge, cohesi贸 i motivaci贸聰.
I quin seran els aspectes que es treballaran?: Queden resumits en dues branques, 聯desenvolupament i selecci贸聰 i 聯formaci贸聰.
Aqu铆 va quedar tot, en cap moment va esmentar millorar les condicions laborals dels treballadors ni tan sols en aquells aspectes que no impliquen increment de costos a l聮entitat, ni va mencionar cap tipus de premi o incentiu a la plantilla. Com sempre se聮ns demanar脿 un esfor莽 addicional sense cap tipus de contrapartida. Perqu猫 seria l貌gic que, a m茅s del desenvolupament i la formaci贸, hagu茅s parlat de l聮increment de la plantilla, d聮acabar d聮una vegada amb les vergonyants oficines de dos treballadors, de conciliar la vida laboral i familiar i en resum encoratjar als caps responsables 聳aquells que anomena directius- perqu猫 transmetin a tots el treballadors un missatge engrescador.
A alguns dels presents els va semblar que tornaven a parlar d聮un projecte similar al    聯Projecte Barcelona聰 en el qual l聮煤nic premi pels treballadors ha sigut treballar m茅s hores pel mateix preu.
Volem manifestar que no estem en contra de cap projecte que comporti el creixement i desenvolupament de la nostra Entitat, ben al contrari, per貌 s铆 que demanem que els esfor莽os que es demanen a la plantilla tinguin la seva contrapartida en millores laborals que, com hem dit abans, a vegades no tenen cost, i si no que parlin amb el cap de RRLL que t茅 moltes propostes de CCOO sobre la taula.
I com li vam dir a l聮ultima reuni贸, si el missatge de l聮entitat als seus treballadors 茅s fidelitzeu al client, el nostre missatge a l聮entitat 茅s Fidelitzeu al treballador.

6 de febrer del 2007 聳 com. 3/07