Archivado en Comunicats, socio economic

Pagues volunt脿ries

El dia 13 de desembre tenim una cita molt important a l'Audi猫ncia Nacional

El proper dia 13 de desembre tenim una cita a l聮Audi猫ncia Nacional de Madrid. All脿 enviarem al nostre Secretari General de la Secci贸 Sindical, i des de COMFIA ESTATAL estarem representats al m茅s alt nivell.

Us recordem que aquesta vista s聮havia d聮haver celebrat el passat 19 d聮octubre, per貌 va ser la pr貌pia Audi猫ncia Nacional qui la va ajornar.

Com ja sabeu, la Direcci贸 de la Caixa va presentar un Conflicte Col路lectiu per aturar les demandes presentades per 104 companys i companyes que reclamaven el dret a cobrar les dues pagues que no cobren.

Comissions Obreres tamb茅 va presentar Conflicte Col路lectiu com a conseq眉猫ncia del que va presentar la nostra Empresa, d聮aquesta manera s聮assegurava poder presentar-se davant l聮Audi猫ncia amb els seus propis arguments i defensar com cal els interessos de tots els treballadors i treballadores afectats per aquest tema.

Aquesta 茅s, doncs, una cita molt important per anar aclarint el tema de les dues pagues volunt脿ries. Un tema que, com tamb茅 sabeu, l聮ha defensat i portat des de l聮inici la Secci贸 Sindical de Comissions Obreres.

Un tema, en definitiva, que pot fer que m茅s del 80% de la plantilla acabi cobrant dues pagues m茅s.

Sabem que el cam铆 pot ser llarg, per貌 una sent猫ncia favorable podria ser la clau que obr铆s la porta darrera la qual trob茅ssim la soluci贸 (pactada) a aquest conflicte.

Us mantindrem informats.

Matar贸, 1 de desembre de 2006