Archivado en Noticias

ERE BBVA
Concentració "No a l'ERO en BBVA"
El 10 de maig s'ha celebrat una concentració d'empleats del BBVA en la Direcció Territorial de València per la defensa de la seua ocupació.
BBVA, empresa amb beneficis, vol posar en marxa un ERO injust, salvatge i desproporcionat que afectaria en tot el territori a més de 3500 persones.
Al País Valencià s’hi afectarien 248 persones, 115 persones treballadores a València, 107 a Alacant i 26 a Castelló.
Al voltant de 600 persones es van concentrar la vesprada d'ahir en l'oficina del C/ Pintor Sorolla de València on està situada la Direcció Territorial i mostraren una pancarta amb el lema "No als acomiadaments en BBVA" i corejant consignes contra l’ERO.
José Julio Esteban, responsable del sector financer al País Valencià, ha manifestat en declaracions a la premsa: "És obscé que, si volen una reestructuració per a obtindre més beneficis, ho acabe pagant la plantilla i al final la ciutadania, que tindrà menys servei".
Arturo Santos, secretari general de la secció sindical de CCOO PV en BBVA ha declarat que "no hi ha motiu" per a l’ERO, que l’ha qualificat d’"indecent", i ha denunciat que la directiva de l'entitat "juga amb 3.800 famílies mentre es pugen sous i es reparteixen primes milionàries". "Ens demanen a la plantilla que fem el sacrifici", ha afegit.
Les concentracions s'han realitzat en més de 15 ciutats en tota Espanya, han estat convocades per tots els sindicats presents en l'entitat i continuaran fent-ho en pròximes dates si no s’avança en la negociació.
Imatges de la concentració.
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad