Archivado en Comunicats, Dones i Igualtat

CCOO hem signat a ARCASA el protocol contra l´assetjament sexual i per raó de sexe
Des de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya celebrem haver impulsat i signat aquest protocol contra l'assetjament sexual. No només suposa una millora sobre l'anterior protocol al separar l'assetjament moral i el sexual, sinó que a més recull la necessitat de crear ambients de treball adequats i amb la clara intenció d'establir i defensar tolerància zero davant de possibles casos.
Entre les mesures a ressaltar tenim:
Àmbit d'aplicació: no només a les persones en nòmina d'ARCASA, sinó a les persones que prestin serveis en ARCASA, encara que depenguin d'una altra persona.
Prevenció: establir mesures de prevenció, formació a la plantilla, cursos, tallers ...
Establiment d'un procés d'intervenció:
- de comunicació i assessorament, amb presència de la RLPT
- d'investigació
- de vigilància de la salut
- de seguiment i avaluació
Valorem de manera molt positiva la posada en marxa de mitjans formatius a la plantilla, per aconseguir un àmbit lliure de qualsevol tipus d'assetjament sexual.
Des de CCOO continuarem treballant en el sector de col·lectivitats per millorar les condicions laborals.
Secretaria de Dones i Igualtat
CCOO Serveis Catalunya
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad