Archivado en Comunicats, socio economic

M茅s incid猫ncies en l'aplicaci贸 de les antiguitats

La Secci贸 Sindical de CC.OO. ha detectat que no s'han regularitzat totes les anomalies.

En data 20.09.2004, la Secci贸 Sindical de CC.OO. v脿rem denunciar el c貌mput incorrecte de l聮antiguitat d聮aquells empleats i empleades que havien tingut diversos contractes temporals abans de passar a fixos.

Gr脿cies a aquella acci贸 de CC.OO., la Caixa es va veure obligada a recon猫ixer l聮antiguitat a uns 200 empleats i empleades que es van veure beneficiats.

Ara, de nou, la Secci贸 Sindical de CC.OO. ha detectat que no s'han regularitzat totes les anomalies. B脿sicament contractes temporals anteriors a l'any 1999.

Per aix貌, ens hem adre莽at al Cap de Recursos perqu猫 doni les instruccions necess脿ries per regularitzar, definitivament, totes les incid猫ncies.

Aprofitant que, peri貌dicament, la Seguretat Social us envia al vostre domicili la vida laboral, doneu-li un cop d聮ull. Si observeu que teniu contractes temporals anteriors a la data d'antiguitat que us reconeix la Caixa, i entre contracte i contracte no hi hagut m茅s de 20 dies laborables d聮interrupci贸 (que 茅s el que de moment reconeix la Caixa), la vostra antiguitat hauria de contemplar aquest per铆odes treballats com encadenats.

La regularitzaci贸 de la vostra antiguitat us pot beneficiar econ貌micament.

En cas de dubte, poseu-vos en contacte amb els vostres representants de Comissions Obreres.

Matar贸, 18 d聮octubre de 2006