Archivado en Acords, socio economic

La Roca Village - Acord Centre Comercial

CCOO VALORA POSITIVAMENT LA RENOVACIÓ DE L´ACORD A LA ROCA VILLAGE

La incorporació de mesures al voltant de la mobilitat dels treballadors i treballadores o l’establiment d’una taula de formació són novetats que milloren la proposta.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

Les Comissions Obreres (CCOO) i també la Unió General de Treballadors (UGT) renovem i millorem l’acord amb “Value Retail” empresa gestora i propietària del centre comercial “La Roca Village”. Val a dir que aquest acord no pot regular les condicions de treball de les persones que treballen al centre comercial degut a que aquestes depenen de les diferents marques comercials que ocupen el centre.

Aquest acord renova un petit complement per treballar el diumenge que prové del primer acord que ja te més de vuit anys de vida.

Amb el nou acord s’ha explorat millorar les condicions al centre relatives a la formació de la plantilla, la confortabilitat, la mobilitat o la generació d’energia. Així i doncs al llarg del proper any es treballarà aquests aspectes. Tanmateix es manté un punt d’assessorament sindical.

A “la Roca Village” treballen més de 1.100 persones convivint amb diferents convenis, sectors i perfils professionals. Acords com el subscrit exploren noves vies de millora de les condicions laborals. És per això que la comissió negociadora d’aquest acord conformada per persones de la Unió Intercomarcal del Vallès Oriental, Maresme i Osona, i del Sindicat Intercomarcal de Serveis al Vallès Oriental, Maresme i Osona de CCOO creu que l’acord pot significar un model exportable a d’altres centres comercials o espais on conviuen diferents tipologies d’empreses que es regulen per diversos convenis col·lectius.

Tanmateix aquesta és una fórmula novadora que pretén millorar la qualitat laboral no en virtut de la empresa que contracta al personal, sinó del lloc o emplaçament, completant aspectes que els convenis col·lectius no recullen, ateses les condicions diferenciades. És per això que CCOO ens manifestem satisfets amb la signatura d’aquest acord.

S.I. CCOO Serveis Vormaros