Archivado en Comunicats, socio economic

Incentius per Campanya o Campanya comercial

La Caixa ha engegat una campanya per incentivar la captaci贸 de noves assegurances de cotxe.

Per motivar la plantilla premiar脿 amb un descompte d聮un 15% a la pr貌pia p貌lissa d聮auto, contractada amb CEA, del empleat/da per cada asseguran莽a que formalitzi. Per貌, qu猫 passa amb qui no t茅 cotxe? Qu猫 passa si es t茅 l聮autom貌bil assegurat en una altra companyia? 脡s el mateix un gran cotxe que un petit utilitari, o fins i tot una moto? 脡s el mateix, d'un mateix cotxe, una p貌lissa a tot risc que una de tercers? Premiem M脡S a qui t茅 el cotxe M脡S car? Al conductor que paga m茅s prima per sinistralitat? Les assegurances de dones s贸n m茅s barates que les dels homes?

En conclusi贸, s聮ha d聮incentivar amb igualtat la feina realitzada o el que es pret茅n 茅s que acabem contractant amb CEA la p貌lissa m茅s completa possible per tal d'obtenir un major descompte?

Des de CCOO volem proposar a la Direcci贸 de la Caixa que busqui noves f贸rmules, m茅s equitatives i igualit脿ries per incentivar la totalitat de la plantilla sense discriminacions.

Esperem i desitgem que aquesta petici贸 sigui ben acollida acceptada per la nostra Entitat, i que reflexioni sobre els incentius i objectius, tant dels Departaments Centrals com de les Oficines.

Matar贸, 12 de juny de 2006.