Archivado en Comunicats, socio economic
Incentius per Campanya o Campanya comercial
La Caixa ha engegat una campanya per incentivar la captació de noves assegurances de cotxe.
La Caixa ha engegat una campanya per incentivar la captació de noves assegurances de cotxe.
Per motivar la plantilla premiarà amb un descompte dun 15% a la pròpia pòlissa dauto, contractada amb CEA, del empleat/da per cada assegurança que formalitzi. Però, què passa amb qui no té cotxe? Què passa si es té lautomòbil assegurat en una altra companyia? És el mateix un gran cotxe que un petit utilitari, o fins i tot una moto? És el mateix, d'un mateix cotxe, una pòlissa a tot risc que una de tercers? Premiem MÉS a qui té el cotxe MÉS car? Al conductor que paga més prima per sinistralitat? Les assegurances de dones són més barates que les dels homes?
En conclusió, sha dincentivar amb igualtat la feina realitzada o el que es pretén és que acabem contractant amb CEA la pòlissa més completa possible per tal d'obtenir un major descompte?
Des de CCOO volem proposar a la Direcció de la Caixa que busqui noves fórmules, més equitatives i igualitàries per incentivar la totalitat de la plantilla sense discriminacions.
Esperem i desitgem que aquesta petició sigui ben acollida acceptada per la nostra Entitat, i que reflexioni sobre els incentius i objectius, tant dels Departaments Centrals com de les Oficines.
Mataró, 12 de juny de 2006.
Calendario Laboral 2024. Publicado en el BOE
PLATAFORMA SINDICAL COMPLETA
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Conclusiones del debate en la OIT sobre el futuro del trabajo y la digitalización en el comercio
CCOO firma el II Plan de Igualdad en Connectis ICT
Arranca la Mesa de negociación del Convenio de Rurales antes de finalizar su vigencia a petición de CCOO, UGT y FINE