Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

ATRACAMENTS

El passat divendres 17 de juny es va reunir el Comit√® de Salut Laboral. Un dels temes a tractar i que havia estat proposat per CCOO va ser el dels atracaments, tot i que segons la normativa actual aquesta q√ľesti√≥ no forma part de les compet√®ncies d¬íaquest √≤rgan. A causa de la quantitat d¬íatracaments soferts √ļltimament, CCOO va proposar que es fes un protocol d¬íassist√®ncia psicol√≤gica de suport a l¬íempleat/ada que hagi sofert un atracament. En resposta a aquesta petici√≥, la MATT ha posat a disposici√≥ de tot el personal de la Instituci√≥ un servei de suport psicol√≤gic disponible des del mateix moment de l¬íatracament. Hi podeu accedir trucant al tel√®fon 977 23 30 12 .

Tamb√© v√†rem fer constar el descontentament de molts companys que han sofert atracaments en els √ļltims mesos pel tracte rebut per part de la Direcci√≥, que no nom√©s t√© un comportament poc agradable en els moments immediatament posteriors als fets ¬Ėper dir-ho suaument¬ó, sin√≥ que tamb√©, en molts casos, acaba obrint expedients sancionadors.

Davant d’aquests fets, des de CCOO demanen que els responsables de seguretat de la Caixa facin un curs d’atenció psicològica i recomanem a tots els companys que compleixin la normativa a al peu de la lletra, ja que és això és el que volen.

No ens juguem la feina per donar un servei als clients que mai ning√ļ ens agrair√†.

Tarragona, 12 de juliol de 2005

Veure en PDF