Archivado en Documentacio, socio economic

脪rgans de Govern

Intervenci贸 Assemblea 2006 Caixa Sabadell

Bona tarda senyores i senyors consellers, Ens adrecem a l聮Assemblea General de Caixa Sabadell, l聮貌rgan superior de govern i decisi贸 de la Caixa, en la nostra qualitat de representants electes dels treballadors. L聮Assemblea General d聮avui 茅s molt important ja que el Consell d聮Administraci贸 sotmet a l聮aprovaci贸 de tots nosaltres el nomenament del Sr. Jordi Mestre com a nou director general de la Caixa, amb motiu de la jubilaci贸 de l聮actual director general, Sr. Pere Rif脿 al que felicitem pels seus anys de gesti贸 en front la nostra entitat.

Coneixem el Sr. Jordi Mestre des de fa molts anys i, de fet, hem negociat amb ell la majoria dels acords i pactes amb els treballadors que regeixen actualment. Recolzem aquest nomenament, tant per la seva traject貌ria professional com pel seu tarann脿 i confiem que vost猫 sabr脿 afrontar els nous reptes que se聮ns presenten.

El repte principal 茅s convertir-nos en una Caixa d聮Estalvis molt m茅s gran: en empleats, en oficines, en creixement fora del territori catal脿... Tot aix貌, sense perdre de vista la nostra finalitat i sense rec贸rrer a l聮emissi贸 d聮actius financers (com les quotes participatives) que posin en risc la naturalesa jur铆dica de la nostra entitat i, per tant, el seu fi social. Reconeixem com un pas positiu l'augment en dotaci贸 i percentatge del pressupost 2006 de l'Obra Social.

Tant el President de Caixa Sabadell com el Director General han reconegut que 聯l聮equip hum脿 茅s qui ha fet possible aquests resultats聰 i, en aquest sentit, ens agradaria que aquest agra茂ment no nom茅s qued茅s en paraules sin贸 en una necess脿ria coher猫ncia en la generositat m煤tua i, per tant, en una valoraci贸 adequada de les propostes de millores a la plantilla que fem a la Direcci贸.

A finals de 2005 vam signar un pacte molt satisfactori del Pla de Pensions, per貌 tenim altres temes sobre la taula:

iniciar accions integrals de responsabilitat social empresarial. El nostre representant al Consell va presentar diferents propostes el novembre passat i voldr铆em saber quines accions abordar脿 la Caixa i en quin termini. Tamb茅 demanem que al proper Informe Anual s'incorpori l'informe de la representaci贸 legal dels treballadors.

dimensionar adequadament els refor莽os de la plantilla ja que tenim moltes noves zones i oficines massa justes en empleats.

incorporar mesures per conciliar la vida laboral i familiar i garantir la igualtat d聮oportunitats.

convertir la Caixa en una empresa avan莽ada en la incorporaci贸 de treballadors discapacitats: ja sigui per contractaci贸 directa, o a trav茅s de la contractaci贸 de serveis a Centres Especials de Treball.

obtenir compensacions adequades al temps invertit en formaci贸.

La llista 茅s extensa i la il路lusi贸 per projectar la Caixa endavant, molta. Compteu amb nosaltres per aprofundir en el model d聮una Caixa d聮Estalvis amb una gesti贸 eficient, rendible, socialment responsable i que creix de forma sostenible.

Gr脿cies per la seva atenci贸.