Archivado en Comunicats

Caixa Sabadell - Comunicat

JUBILACIONS... QUAN TOQUI

En el darrer comunicat del 26 de gener us inform脿vem que un cop s聮enllest铆s el pacte del Pla de Pensions, plantejar铆em a la Direcci贸 diferents opcions de jubilaci贸 anticipada. De fet, en diverses ocasions la mateixa Direcci贸 ens va manifestar que tenia cert inter猫s en abordar el tema (especialment, les jubilacions parcials amb contracte de relleu). Ara, per貌, han canviat d聮opini贸 i a la presentaci贸 de resultats que van fer el passat 10 de febrer al Comit猫 d聮Empresa es van posicionar clarament: la Caixa no iniciar脿 cap proc茅s de jubilacions anticipades. La Direcci贸 argumenta que l聮entitat est脿 en un moment de forta expansi贸, amb necessitat d聮incrementar la plantilla i els c脿rrecs de responsabilitat, i que no ens podem permetre prescindir del coneixement de persones qualificades i amb experi猫ncia.

Aquest argument contrasta amb l聮opini贸 que tenia fa pocs anys el propi Director General en qu猫 manifestava que li feia molt de goig que els empleats formats per Caixa Sabadell trobessin oportunitats de treball a altres entitats. Sigui com sigui, la q眉esti贸 茅s que la Caixa no vol arribar de moment a cap acord referent a jubilacions anticipades. Per tant, aquells empleats que volunt脿riament es vulguin acollir als sup貌sits que contempla la legalitat vigent, ho podran fer. Aquells que no ho puguin fer, s聮hauran d聮esperar a complir els requisits necessaris.

Us annexem un quadre resum de les opcions de jubilaci贸 que existeixen actualment.

Per con猫ixer l聮import de la pensi贸 de jubilaci贸 que podr铆eu percebre si ja teniu l聮edat per accedir-hi, us podeu adre莽ar a l聮oficina de la Tresoreria General de la Seguretat Social que pertany al vostre domicili.

Tamb茅 podeu accedir al programa del c脿lcul a trav茅s de la web:

Seguridad Social: Usted mismo: programa de autoc谩lculo de pensi贸n de jubilaci贸n

Estem a la vostra disposici贸 per qualsevol aclariment o consulta que ens vulgueu fer.

Sabadell a 17 de febrer de 2006

Annex: Quadre resum possibilitats jubilaci贸