Archivado en Comunicats

Intervenci贸 dels nostres representants davant l'Assemblea General de la Caixa

Volem complementar la informaci贸 que v脿rem publicar sobre la protesta davant l聮Assemblea General de la Caixa, celebrada el dia 6 de juny, I ho fem amb el text que es va llegir a l聮Assemblea per part dels nostres consellers. Matar贸, 9.06.2005

Senyors consellers i senyores conselleres,

Aquesta intervenci贸 茅s fa en nom dels dos consellers de Comissions Obreres del grup de treballadors i treballadores de Caixa Laietana.

Volem que consti en acta que votem en contra de la gesti贸 esmentada, no pel que fa als resultats obtinguts, sin贸 a la forma com s聮han obtingut, basada en una pol铆tica de Recursos Humans que no compartim. Una pol铆tica que no respecta el que diu el nostre Conveni Col路lectiu, una pol铆tica que no ha estat fomentadora de motivaci贸 i cohesi贸 de la plantilla, una pol铆tica que ha impedit un di脿leg fluid amb els representants dels treballadors i treballadores, una pol铆tica de pressions injustificades envers el personal que fa que aquest marxi de l聮Entitat, una pol铆tica de clara discriminaci贸 de g猫nere, una pol铆tica molt poc social, que no reconeix els drets de les parelles de fet, que no aposta per la integraci贸 de les persones discapacitades, una pol铆tica, en definitiva, molt lesiva per als interessos del col路lectiu d聮homes i dones que tant aporten al desenvolupament d聮aquesta Instituci贸.

No voldriem acabar aquesta exposici贸 sense denunciar l聮exc茅s d聮hores extraordinaries.

Confiem que en el futur el factor hum脿 sigui considerat per la Instituci贸 factor rellevant en les relacions amb la plantilla. De segur, que tots i totes ho agrairem.

Moltes gr脿cies per la seva atenci贸.

S聮ha obert un debat a la revista electr貌nica capgros de Matar贸 www.capgros.com que gira al voltant de la nostra protesta davant l聮Assemblea. Des d聮aqu铆 et convidem a que diguis la teva en aquest f貌rum.