Arxivat a Comunicats
Informació sobre les reunions de la comissió de seguiment
Comunicat / 1 Desembre 2005 - Transiciel
Us fem arribar un comunicat de la Secció Sindical de CCOO sobre las negociacions de la comissió de seguiment de lacord marc.
Tanmateix, us fem saber que aquest comunicat no ha estat autoritzat per la Direcció a ser enviat per els canals habituals de la empresa, incomplint no només lacord dus de mitjans electrònics signat per la Direcció i les Seccions Sindicals, si no a més la recent sentència històrica del Tribunal Constitucional que ha donat la raó a les reclamacions de Comfia-CCOO sobre lús del correu electrònic com mitjà de comunicació sindical amb els afiliats i treballadors en general.
Tot això pot fer possible que qualsevol company no rebi aquesta comunicació, per el que us demanem que la feu extensiva als companys que no la rebin.
Veure comunicat CCOO
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
No a la política de absorciones
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
Acuerdo sustitución seguro vida y riesgo PRE80 - 22 dic 16
28 de Mayo: Día internacional de Acción por la Salud de las Mujeres