Archivado en Comunicats, Noticies, Condicions de Treball, Comunicacio TIC, Comunicats Conveni 17

Comunicat 33. Conveni TIC.
Segueix la negociació. Horari a clients (Comunicat 33 Conveni TIC)
Ahir, 27 d'octubre, es va reunir de nou la Taula de Negociació del Conveni Col·lectiu del Sector TIC.

Hi presentem la nostra proposta d'establir l'horari en clients d'acord amb els següents criteris :
Dins del interval o franja horària establerta per a la distribució de la Jornada Ordinària, mantenint el nombre d'hores diari.
Respectant la Jornada màxima en còmput anual.
Podrà definir per a treball en clients des de l'empresa.
En cas de no gaudir de la Jornada d'Estiu definida a l'empresa, s'aplicarà una compensació (en dies lliures, cost de menjar i plus).
Publicar i comunicar a la RLT tots els horaris a client existents amb antelació a l'aplicació dels mateixos.
Discutim també la proposta presentada sobre temps de treball (jornada laboral, guàrdies i disponibilitats, torns, desplaçaments, treball nocturn i festiu), de la passada reunió del 13 d'octubre.
La propera reunió està fixada per al 12 de novembre i l'AEC s'ha compromès a aportar una proposta completa de temps de treball, contestant a les nostres propostes i comentaris a les seves.
Consulta els comunicats de conveni i les raons de per què afiliar-te.
Segueix-nos a Twitter: @ConvenioTIC
SÍ A UN #ConvenioTIC DIGNE JA!
Estatuto de los Trabajadores (actualizado 11-5-2021)
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Convenio Colectivo de Hostelería de las Illes Balears
Firma del nuevo convenio de Oficinas y Despachos de la Comunidad de Madrid
Convenio Colectivo Estatal de Acción e Intervención Social
Convenio colectivo del Sector de Comercio Vario de la Comunidad de Madrid