Archivado en Comunicats, socio economic

Neix la federació de Serveis CCOO

Els dies 14 i 15 de juliol s'ha celebrat a Madrid el Congrés estatal de fusió de les federacions COMFIA i FECOHT donant lloc a Serveis CCOO, una nova federació que agrupa 15 sectors entre els quals es troben el sector financer i els de comerç i hostaleria.  A Catalunya, el congrés constituent de la nova Federació de Serveis de CCOO de Catalunya es realitzarà el proper mes de setembre.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

En el primer dia d'aquest procés congressual es va dur a terme la dissolució d'ambdues federacions de cara a la fusió que es va produir en el matí del dimarts 15. José María Martínez ha estat escollit Secretari General de la nova federació amb més del 90% dels vots a favor i lidera així una executiva composta per 17 persones, de les quals 8 són homes i 9 són dones.

Al  congrés han assistit 295 delegats i delegades de tota Espanya dels quals el 48,81% eren dones i el 51,19% homes.

Serveis CCOO compte des d'avui amb 27.710 delegats i delegades que donaran representació a més de 4 milions de treballadors i treballadores dels sectors d'estalvi, banca, borsa, comerç, entitats financeres, ETT, hostaleria, enginyeries, joc, oficines i despatxos, rurals, assegurances, telemàrqueting, TIC i turisme, sectors que suposen més d'un 24% del Valor Afegit Brut del nostre país.

A Catalunya, el congrés constituent de la nova Federació de Serveis de CCOO de Catalunya es realitzarà el proper mes de setembre.

Amb la nova federació es llança la nova pàgina web que suposa una aposta per un disseny més modern i net, accessible des de dispositius mòbils i que contindrà informació sobre tots els sectors i territoris que engloba aquesta nova federació. A més, la nova federació comptarà amb nous perfils a les xarxes socials que estaran disponibles en els propers dies i integraran la informació que abans contenien els comptes de les antigues federacions de Comfia i Fecoht.

Serveis CCOO de Catalunya