Archivado en Comunicats, Ocupacio, socio economic

CCOO engega Punts d'Informació per a persones aturades
CCOO ha editat un nou Gaceta Sindical per informar sobre la xarxa de Punts d'Informació que el sindicat ha engegat per atendre a les persones aturades, amb l'objectiu d'oferir-los orientació i suport en la cerca d'ocupació.
Una tasca d'assessorament i d'acció sindical que ratifica el compromís de CCOO amb els treballadors i treballadores i, molt especialment, amb totes aquelles persones que es troben en situació de desocupació.
La publicació també inclou dades sobre la situació de l'ocupació i l'atur al nostre país, així com les xifres del pressupost de 2014 per a polítiques d'ocupació que no fan més que aprofundir en la urgència d'un canvi de polítiques.
Des de CCOO s'insisteix que apostar pel creixement, per la sortida de la crisi, passa necessàriament per invertir en polítiques actives amb aturats protegits.
C.S.CCOO
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
¿Qué es un Expediente de Regulación de Empleo - ERE?
Movilizaciones territoriales 10 septiembre en defensa de la jornada de 37,5 horas semanales
Cálculo del finiquito: reglas y consejos prácticos
RETENCIONES DEL IRPF Y OTROS DATOS ECONÓMICOS
Convenio Oficinas y Despachos Illes Balears/Islas Baleares