Archivado en Comunicats, Comunicacio TIC, Comunicats Conveni 17

Comunicat 16 Conveni TIC: Movilitzacions pel #ConvenioTIC
El passat 27 de novembre es va celebrar una nova reunió amb les patronals AEC i ANEIMO on aquesta vegada va anar un nombre mínim de representació per part de CCOO i UGT en protesta per les seves postures immobilistes.

Ens van facilitar un document en mode d'esborrany confidencial per a la seva proposta formal amb trasposició de taules salarials actuals a les proposades per ells, rebaixant encara més les condicions anteriors:

Veient la bona recepció que ha tingut la concentració del 27N entre les plantilles i amb la idea d'anar sumant cada vegada a més treballadors, seguint el pla d'acció, us convoquem a tots els treballadors del sector al fet que us sumeu a les mobilitzacions que es realitzaran als diferents territoris, en les vostres empreses i clients per demostrar que els treballadors de les TIC volem un conveni DIGNE. Passa la veu i mobilitza als teus companys i companyes. IMPORTANT: envieu les vostres fotos a tic@comfia.ccoo.es
Recordeu que disposeu de material per utilitzar en la reivindicació.
Les patronals han retardat la reunió prevista del proper dia 11 i es trasllada al 16 de desembre.
Seguirem informant.
SUMA'T I REIVINDICA UN CONVENI DIGNE!
UNITS, PODEM!
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
Ampliación permiso de paternidad
Calcula tus retenciones de IRPF del año 2005
Continúan las movilizaciones en defensa del Convenio Colectivo de los Servicios de Prevención Ajenos
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005