Archivado en Comunicados, Empleo, ERE

NO a l'ERO a Catalunya Caixa! Les mobilitzacions continuen

>> Calendari mobilitzacions del 25 de setembre al 1 d'octubre. Amb enllaços a FOTOGALERIES DELS ACTES.

>> Calendario movilizaciones del 25 de septiembre al 1 de octubre. Con enlaces a las FOTOGALERIAS DE LOS ACTOS.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

Les mobilitzacions continuen:

Dimarts 01/10/2013 Jornada de VAGA: Vaga de dia sencer

Dilluns 30/09/2013 Jornada de VAGA i MANIFESTACIÓ a Barcelona, també concentracions a altres ciutats espanyoles que ja detallarem:  Vaga de dia sencer i Manifestació a les 12.00 hores: Inici al Banc d'Espanya Plaça Catalunya/Fontanella/ Via Laietana fins a Plaça Antoni Maura.

Divendres, 27 de setembre, a les 16'30h, els delegats aniran davant el Parlament de Catalunya per lliurar una carta als grups parlamentaris per demanar el seu recolzament a la iniciativa de diferents grups d'aprovar una resolució en contra del pla de reestructuració i per agrair als grups que han tingut la iniciativa. Està previst que alguns diputats surtin de l'edifici per rebre la carta directament.

Dijous 26 de setembre: Aturada parcial de les 12.00 a les 13.00 hores

Dimecres 25 de setembre: concentració davant Parlament de Catalunya a les 16:00 hores, junt a d'altres sectors en mobilització.
- - - - - - -

Las movilizaciones continuan:

Martes 01/10/2013 Jornada de HUELGA: Huelga de día entero

Lunes 30/09/2013 Jornada de HUELGA y MANIFESTACIÓN en Barcelona, también concentraciones en otras ciudades españolas que ya detallaremos:  Huelga de día entero y Manifestación a las 12.00 horas: Inicio en el Banc d'Espanya Plaça Catalunya/Fontanella/ por Via Laietana hasta Plaça Antoni Maura.

Viérnes, 27 de septiembre, a las 16'30 h, los delegados/das irán frente el Parlament de Catalunya para entregar una carta a los grupos parlamentarios para pedir su apoyo a la iniciativa de diferentes grupos de aprobar una resolución en contra del plan de reestructuración y para agradecer a los grupos que han tenido la iniciativa. Está previsto que algunos diputados salgan del edificio para recibir la carta directamente.

Jueves 26 de septiembre: Paro parcial de las 12.00 a las 13.00 horas

Miércoles 25 de septiembre: concentración ante el Parlament de Catalunya a las 16:00 horas, junto a otros sectores en conflicto.