Archivado en Documentacion, Socio Economico, Socio Economico

脪rgans de Govern

Intervenci贸 Assemblea any 2005

Bona tarda senyores i senyors consellers,

Com a representants electes dels treballadors de Caixa Sabadell, volem traslladar a l聮Assemblea General les seg眉ents reflexions:

Felicitem la Caixa i ens felicitem per haver iniciat el cam铆 d聮ofertar productes financers 猫tics i socials. El comprom铆s adquirit en l聮Assemblea General de 2004 pel president de Caixa Sabadell s聮ha acomplert amb l聮inici d聮una l铆nia de microcr猫dits i tamb茅 la comercialitzaci贸 d聮un fons que inverteix en companyies de comportament 猫tic, social i mediambiental.

Recordem, per貌, que ha hagut de transc贸rrer tot un any des d聮aquell comprom铆s per poder disposar d聮aquests dos productes. Creiem que no tot acaba aqu铆, sin贸 que els hem de donar contingut i publicitat ja que tenen un mercat. Tamb茅 hem d聮explorar nous productes com ara els dip貌sits solidaris vinculats amb microcr猫dits.

Tamb茅 valorem positivament l聮orientaci贸 de la inversi贸 de l聮Obra Social vers les activitats d聮assist猫ncia social, per貌 creiem que caldria donar un pas decidit (com han fet altres entitats del sector) en l聮increment sensible de l聮aportaci贸 que es destina a l聮Obra Social. Perqu猫 l聮Obra Social 茅s el que diferencia les Caixes d聮Estalvis dels Bancs i, per tant, 茅s un dels valors a preservar i aprofundir.

En aquest sentit, confiem que les quotes participatives com a via per incrementar els recursos propis continu茂n sense abordar-se ja que la seva adopci贸 posaria en seri贸s perill l聮activitat de l聮Obra Social i, en conseq眉猫ncia, la naturalesa de la Caixa.

Gr脿cies per la seva atenci贸.