Archivado en Documentacion, Socio Economico

脪rgans de Govern

Intervenci贸 Assemblea any 2003

Senyores i Senyors Consellers:

Els representants dels empleats volem explicar a l聮Assemblea General la nostra abstenci贸 a la proposta de nomenaments al nou Consell d聮Administraci贸.

Res tenim a objectar del proc茅s d聮elecci贸 dels senyors Consellers, perfectament establert en els Estatuts i el Reglament.

Els Estatuts contemplen que el Consell d聮Administraci贸 sortint far脿 la proposta d聮un nou Consell a l聮Assemblea, i aix铆 ho han fet. Cal aclarir, per貌, que dels 10 membres que es proposen, 2 poden incorporar-se al Consell de manera directa, 茅s a dir, sense passar per cap proc茅s electoral. No estem en contra d聮utilitzar aquesta possibilitat, ja que pot garantir un Consell i una Presid猫ncia amb persones qualificades.

Per貌 s铆 creiem, que el proc茅s ha de ser m茅s obert i que porti de manera indefectible al consens. Per aix貌, no q眉estionem a les persones escollides, i la nostra abstenci贸 ve determinada per la forma d聮escollir-les.

D聮altra banda, han estat desafortunades les noticies aparegudes a la premsa local, exclusivament responsabilitat del propis mitjans de comunicaci贸, que donaven a entendre que l聮elecci贸 dels nous c脿rrecs als 脪rgans de Govern formaven part d聮un comprom铆s m茅s ampli a nivell de ciutat, desconegut per nosaltres.

Malgrat aix貌, el col聲lectiu de treballadors al qual representem, donem la benvinguda a la nova Assemblea, Comissi贸 de Control i Consell d聮Administraci贸, on es troben representats els nostres companys escollits de forma directa i en llistes obertes per tota la plantilla.

No dubti el nou Consell i el nou President, que tindran tota la nostra col聲laboraci贸 i suport, per貌 tamb茅 li demanem fermesa i rigor per fer front al reptes de futur.

- El primer i m茅s important, mantenir la nostra Entitat s貌lida i sanejada, sense perdre l聮actual naturalesa jur铆dica.
- Continuar dotant a l聮Obra Social dels recursos necessaris per garantir la seva tasca envers la societat.
- Incrementar i obrir nous camins de Banca 脠tica i Solidaria que li s贸n consubstancials als seus principis fundacionals.
- Continuar sent instrument de suport i desenvolupament del territori.