Archivado en Campanyes, socio economic

CC OO et convida a una resposta solid脿ria

Solidaritat amb el Sud-est Asi脿tic. Ingresa la teva aportaci贸

CC OO convida als seus afiliats i simpatitzants a realitzar aportacions solid脿ries a trav茅s d'organismes i ONG聮s amb experi猫ncia i capacitat en accions pal路liatives, presents en la zona i en coordinaci贸 amb l'Ag猫ncia Espanyola de Cooperaci贸 Internacional per a fer m茅s efectiva l'ajuda.

Davant la magnitud de la trag猫dia produ茂da pels sismes submarins en el Golf de Bengala, que demanda de l'ajuda humanit脿ria i de la solidaritat de tots, CC OO convida a donar una resposta solid脿ria, a mobilitzar i coordinar les ajudes davant una cat脿strofe que, amb milers de persones mortes, centenars de persones desaparegudes i enormes problemes sanitaris, va a reclamar, m茅s enll脿 de la fase d'urg猫ncia, mitjans molt considerables davant els immensos danys humans i materials, que afecten a m茅s de deu pa茂sos del sud-est asi脿tic.

Cat脿strofe natural, que una vegada m茅s ens mostra la necessitat d'atendre a la prevenci贸 i l'especial vulnerabilitat d'aquestes poblacions.

CC OO convida als seus afiliats i simpatitzants a realitzar aportacions solid脿ries a trav茅s d'organismes i ONG聮s amb experi猫ncia i capacitat en accions pal路liatives, presents en la zona i en coordinaci贸 amb l'Ag猫ncia espanyola de Cooperaci贸 Internacional per a fer m茅s efectiva l'ajuda.

Us suggerim la possibilitat de realitzar els vostres aportaciosn a trav茅s de Creu Roja i de Metges sense Fronteres:

CREU ROJA tlf. 902 22 22 22

Comptes de Creu Roja en les quals es poden realitzar ingressos

脡s necessari incloure en concepte 聯Emerg猫ncia sud-est asi脿tic聰

• Caja Madrid 2038-1500-71-6000002275
  • Confederaci贸n Espa帽ola de Cajas de Ahorro 2000-0002-28-9100510908
  • La Caixa 2100-0600-85-0201960066

METGES SENSE FRONTERES (MSF) tel. 902 30 30 65

Comptes de MSF en les quals es poden realitzar ingressos

脡s necessari incloure en concepte 聯Emerg猫ncia sud-est asi脿tic聰

• La Caixa 2100-3063-98-2200120582.
  • BBVA 0182-7305-57-0000748701; Santander Central Hispano 0049-0001-53-2110099996