Archivado en Comunicats, socio economic
Comentaris sobre una sentència de l'Audiència Nacional
LAudiència Nacional ha considerat que la CIC (sigles que aixopluguen una sèrie de sindicats: ASPROMONTE Caja Sur, APECASYC Caja Cantabria, FEC Caixa Pensions, SATE Bancaixa, SEC Caixes Catalunya, Sabadell i Terrassa, ...) shavia dhaver assegut a la mesa de negociació del darrer Conveni Collectiu
Si ho recordeu, en aquella mesa de negociació hi érem presents CCOO, UGT, CSICA i CIG.
LAudiència Nacional només ha pres en consideració el certificat de resultats electorals que aportava CIC el qual computa resultats obtinguts en un període superior als quatre anys, en què es dupliquen processos i circumscripcions i, en canvi, cap dels que aportàvem les altres parts CC.OO., CSICA i UGT que no els atorgaven representativitat suficient per a estar a la mesa.
La sentència no és ferma i serà objecte de recurs per part de CC.OO., CSICA i ACARL.
En tot cas, aquesta sentència, en principi, no ha de tenir repercussions en laplicació del nostre Conveni.
El que passaria, en el cas que finalment fos reconeguda a la CIC la representativitat necessària per asseures a la mesa de negociació, seria que els sindicats signants (CCOO i CSICA), com que continuarien tenint majoria suficient, tornarien a signar amb la patronal, el mateix text, amb lúnica diferència que la CIC també hi seria present i, teòricament, podria adherir-shi.
Per tant, el nostre Conveni Collectiu continuarà aplicant-se, sense cap alteració. Es tracta, tot plegat, dun aspecte formal que no influeix en allò que ja està signat.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
No a la política de absorciones
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
Acuerdo sustitución seguro vida y riesgo PRE80 - 22 dic 16
28 de Mayo: Día internacional de Acción por la Salud de las Mujeres