Archivado en Comunicats, socio economic

Marxa econ貌mica de l'Entitat

CCOO demana una reuni贸 amb la Direcci贸 per parlar de l'evoluci贸 econ貌mica de l'Entitat

Fa uns dies, el nostre director General informava abastament, a trav茅s dels mitjans de comunicaci贸, aixi com a la Intranet de la Caixa, del creixement dels beneficis de l聮Entitat en el primer trimestre de 2008.

Tothom sap que la Caixa presenta estats financers tan a nivell individual (com a Caixa nom茅s), aix铆 com a nivell consolidat (Caixa + filials), i que ambd贸s no tenen perqu猫 ser coincidents.

En una darrera i recent informaci贸 recollida a la premsa es parla d聮un descens significatiu dels beneficis del primer trimestre. 脡s evident que aquesta no 茅s una bona noticia, i entenem que la difer猫ncia entre aquestes informacions ve donanda pel fet que cadascuna d聮elles parla d聮estats financers diferents, uns a nivell consolidat i l聮altre a nivell individual.

Per tant, i per tenir informaci贸 de primera m脿 sobre aquest tema, hem sol路licitat a la Direcci贸,com ja vam fer fa uns messos, una reuni贸 amb la representaci贸 laboral per tal de rebre informaci贸 sobre la marxa de la Caixa, i tamb茅 de les seves filials.

Entenem que, a m茅s, la Direcci贸, per tal de calmar certs neguits entre els clients hauria de fer arribar un missatge clar i argumentat de la marxa de la Caixa a tota la plantilla.