Archivado en Comunicats, socio economic

Marxa econòmica de l'Entitat

CCOO demana una reunió amb la Direcció per parlar de l'evolució econòmica de l'Entitat

Fa uns dies, el nostre director General informava abastament, a través dels mitjans de comunicació, aixi com a la Intranet de la Caixa, del creixement dels beneficis de l’Entitat en el primer trimestre de 2008.

Tothom sap que la Caixa presenta estats financers tan a nivell individual (com a Caixa només), així com a nivell consolidat (Caixa + filials), i que ambdós no tenen perquè ser coincidents.

En una darrera i recent informació recollida a la premsa es parla d’un descens significatiu dels beneficis del primer trimestre. És evident que aquesta no és una bona noticia, i entenem que la diferència entre aquestes informacions ve donanda pel fet que cadascuna d’elles parla d’estats financers diferents, uns a nivell consolidat i l’altre a nivell individual.

Per tant, i per tenir informació de primera mà sobre aquest tema, hem sol·licitat a la Direcció,com ja vam fer fa uns messos, una reunió amb la representació laboral per tal de rebre informació sobre la marxa de la Caixa, i també de les seves filials.

Entenem que, a més, la Direcció, per tal de calmar certs neguits entre els clients hauria de fer arribar un missatge clar i argumentat de la marxa de la Caixa a tota la plantilla.