#PrecarityWar CCOO Serveis continua amb la campanya per lluitar contra la precarietat a l?hostaleria

CCOO aconsegueix que ApartHotel Costa Encantada de Lloret de Mar rectifiqui i doni els drets pertinents als seus treballadors i treballadores

CCOO aconsegueix que l’ApartHotel Costa Encantada de Lloret de Mar recol·loqui 21 treballadors en la categoria professional adequada i els aboni diferències salarials. La Inspecció de Treball ha donat la raó a CCOO, que va denunciar a l’empresa GIDIMA, S.A. (ApartHotel Costa Encantada) de Lloret de Mar perquè tenia 21 dels 24 treballadors de l’empresa en la categoria laboral més baixa del conveni col·lectiu d’hostaleria. Estaven en la categoria Nivell VII bis, que és aquella que s’aplica a les persones que accedeixen a la seva primera ocupació en el sector o no tenen experiència professional superior a 12 mesos.

CCOO obliga a Burger King a través d´Inspecció de Treball que respecti el dret de la imatge i dignitat de les seves treballadores i treballadors

La Inspecció de Treball dóna la raó a CCOO de Serveis Catalunya per la denúncia interposada contra la coneguda cadena de restauració moderna Burger King per no respectar el dret a la imatge dels seus treballadors i treballadores, i per faltar a la consideració deguda a la seva dignitat.

cubre barbas

Calendari Laboral per a l´any 2020 a Catalunya

Calendari de festes laborals 2020

Calendari de Festes laborals 2020 (pendent de les festes locals): DOGC  Núm. 7897 - 14.6.2019

CCOO signa uns protocols en l´Hotel W Barcelona (Hotel Vela) contra les violències masclistes

CCOO signa els protocols d'atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere i el de prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe a l’hotel W Barcelona. (Hotel Vela). La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ens felicitem d'haver impulsat, acordat i signat aquests dos protocols a l’hotel W Barcelona com a eines útils en la lluita contra les violències masclistes i per la defensa dels drets de les dones.

Contratació

CCOO ha forçat a l empresa, a través d Inspecció de treball, fer fixos 15 contractes temporals en frau de llei i a pagar correctament les hores extres

La secció sindical de CCOO de Catering Arcasa en el centre de treball a l'Hospital de Sant Pau, hem vingut reclamant que la política de contractació de l'empresa és desproporcionada i amb una utilització del contracte eventual que no es destina a cobrir cap necessitat temporal si no que encobreix llocs de treball fixos. Degut a que el diàleg amb l'empresa no va funcionar, CCOO va denunciar la situació a Inspecció de Treball, qui ha donat la raó després d'una exhaustiva actuació.

Produït el diumenge, 26 de maig, a Barcelona

CCOO condemna l´accident laboral mortal d´un repartidor de Glovo i l´extrema precarietat amb què realitza la seva feina aquest col·lectiu

En relació a l’accident laboral del diumenge 26 de maig en què va perdre la vida un repartidor de Glovo, CCOO de Catalunya vol expressar el seu condol a la família i amistats del treballador mort, atropellat per un camió al centre de Barcelona.