Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya

Informació d'interès sindical:

• Toxicitat Tickets compra: orientacions per a l?actuació sindical
  • Psicosocials: Pautes per l?acció sindical
  • Contingències comuns: supressió del règim col·laboració de les Empreses en la gestió del de la Seguretat Social
  • Se suspèn el Bonus per baixa sinistralitat en les empreses, fins a la seva revisió en 2019.
  • CAMPANYES CCOO: Reconeixement MALALTIES PROFESSIONALS en les cambreres de pisos Els teus DRETS, la millor MEDICINA - Tus DERECHOS, la mejor MEDICINA Campanya CONSUM DE FÀRMACS en cambreres de pis per pal·liar el dolor

VÍDEOS #8MCadaDia #EnsPlantem

#8M d'empreses de Serveis #8M a Barcelona

#8MCadaDia #EnsPlantem @ccoo_serveiscat 8 de març

PROU bretxes
PROU violències
PROU desigualtats

CCOO signa un primer protocol d'atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere a ARCASA empresa de restauració col·lectiva

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ens felicitem d'haver impulsat, acordat i signat aquest primer protocol en el sector de la restauració col·lectiva, d'atenció a les persones víctimes de violència de gènere. CCOO impulsarà la seva aplicació a ARCASA esperant poder extendre aquestes mesures en altres empreses del sector per a la defensa i millora dels drets laborals de les víctimes de violència de gènere, contribuint així en l'eradicació de la violència de gènere i garantint l'exercici dels drets laborals d'aquestes persones.

#8MarçCadaDia #EnsPlantem

8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

>> Prou bretxes, violències i desigualtats! (+informació)
La convocatòria té els següents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
- Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

Per motius excepcionals i elevada feminització dels propis sectors, la Federació de Servicios estatal fa una convocatòria per a Contact Center de 24 hores de vaga. >> Comunicat de la convocatòria de Contact Center

#Readmissió_5_iSalud #Readmisión_5_iSalud

CCOO denuncia a l'empresa iSALUD per repressió sindical i exigeix la readmissió de les cinc candidates acomiadades a l'inici de les eleccions sindi

L'empresa iSalut dedicada a la venda d'assegurances de salut de les principals empreses del sector (Adeslas, DKV, AXA, Sanitas, Asisa, Fiact, Mapfre entre altres) va acomiadar a l'inici del procés electoral, el 7 de gener, a cinc candidates de CCOO al·legant l'article 54 de l'ET sense especificar cap motiu.

>> Firma el teu suport a change.org Volem la readmissió!! http://chng.it/LKQ79chm

Descarrega't el >> CARTELL per fer-te la foto de suport, difon! i fes arribar una còpia a fed.serveis@ccoo.cat

#LlibertatSindical  #Readmissió_5_iSalud  #iSaludProuRepressióSindical

#LibertadSindical   #Readmisión_5_iSalud  #iSaludBastaRepresiónSindical

CCOO segueix exigint a AENA la recuperació dels drets per als treballadors afectats per la segregació del "Lote22"

Avui dia 16 de gener de 2019, ens hem reunit CCOO i UGT amb la direcció d'AENA, per fer balanç de l'ocorregut en la restauració dels aeroports, on hem constatat tot allò que vam dir que anava a passar. En la reunió hem seguit defensant la nostra postura en contra de la divisió de les litificacions, ja que com s'ha pogut demostrar l'única cosa que ha dut a terme aquesta segregació és una pèrdua de drets laborals i socials dels treballadors i treballadores de l'hostaleria.