Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya

Dimecres, 10 d'octubre, a les 11.00 hores, roda de premsa a la seu de CCOO a Girona (c/Miquel Blay, 1)

CCOO adverteix que el model turístic s'estanca en l'activitat i ocupació i creix en rendibilitat empresarial i precarietat laboral

Dins el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne (7 d'octubre), CCOO de les Comarques Gironines i CCOO de Serveis de Catalunya realitzen una roda de premsa per donar a conèixer les dades dels resultats del turisme a Girona i a Catalunya, comparatives des de l'any 2015, on es constata que hi ha un model turístic estancat en activitat turística i ocupació que contrasta en un augment en la rendibilitat empresarial i alhora en precarietat.

Barcelona 13 de setembre de 2018 - CCBI Convenció franquiciats Burger King

BURGER KING #NOalsAcomiadaments #ProuRepressióSindical

Concentració #13S @CCOO davant CCBI a la convenció de franquiciats del Burger King #ReiDeLaPrecariedad #ReiDeLaPrecarietat #KingPrecarity Per la llibertat sindical contra la repressió del dret fonamental a sindicar-se.

El 13 de setembre de 10 a 12 hores davant l'Auditori del CCIB a Barcelona, en la convenció de franquiciats de la marca de menjar ràpid

CCOO es concentrarà davant Burger King per denunciar els trasllats, acomiadaments i repressió sindical

El proper dijous 13 de setembre CCOO convoca una concentració de 10 a 12 hores davant Burger King, a l'Auditori del CCIB (Centre de Convencions Internacionals de Barcelona) Plaça de Willy Brandt, 11-14, on es realitzarà la convenció de franquiciats, per denunciar que abusa de la plantilla i executa represàlies sindicals.

>> CONCENTRACIÓ 13/09 de 10 a 12 hores - davant l'Auditori del CCIB (Centre de Convencions Internacionals de Barcelona) Plaça de Willy Brandt, 11-14 - BARCELONA

>> Firma la petició de readmissió i la denuncia de repressió sindical de Burger King! https://chn.ge/2M7SDm9  vía @change_es

Calendari Laboral per a l'any 2019 a Catalunya

Calendari de Festes laborals 2019 amb festes locals (14 localitats amb més població de Catalunya): DOGC  Núm. 7677 - 2.8.2018

Calendario por comunidades autónomas - BOE del 20 d'octubre de 2018

Dissabte 6 d'octubre - Plaça de la Cultura (Bellvitge)

FESTA DEL TREBALL DIGNE CCOO de Catalunya 2018

El dissabte 6 d'octubre celebrarem la Festa del Treball Digne 2018, organitzada per la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.
IMPORTANT! BO AJUT: El bo d'ajut inclou dinar amb beguda i fruita. JA PODEU FER LA VOSTRA RESERVA dels bons d'ajut a través dels sindicats intercomarcals de CCOO Serveis i de les agrupacions sectorials per a l'àmbit del Barcelonès.

Dissabte 6 d'octubre Plaça de la Cultura (Bellvitge)

CIRCULAR.- Secretaría de Políticas Públicas y Protección Social - C.S.CCOO Julio 2018

Ampliació permís de Paternitat a 5 setmanes

El 5 de juliol de 2018 ha entrat en vigor l'ampliació del permís de paternitat fins a la 5a setmana, d'acord a la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat per 2018 publicada en el BOE del passat 4 de juliol.