Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya

CCOO aconsegueix el reconeixement dels drets contractuals, salarials i del nivell professional per a més de 100 persones dels hotels de Lloret de Mar

La denuncia de CCOO davant la Inspecció de Treball posa al descobert i corregeix tot un sistema fraudulent de contractació a través d?ETT en diferents hotels de Lloret de Mar que vulneraven salaris i drets de les persones treballadores i un important frau en les cotitzacions socials.

Instruccions publicades per l'AEAT per a la regularització IRPF en les prestacions de Maternitat i Paternitat

El Ministeri d'Hisenda ha fet públic el procediment que l'Agència Tributària ha engegat per donar compliment a la Sentència del Tribunal Suprem de 3 d'octubre de 2018, que fixa com a doctrina legal que "Les prestacions públiques per maternitat percebudes de la Seguretat Social estan exemptes de l?Impost sobre la Renda de les Persones Físiques".

Jornada federal 19 de novembre en motiu del #25N

"Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació"

El 19 de novembre la Federació de Serveis vam organitzar la jornada "Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació" per commemorar el 25N, Dia internacional per l'erradicació de les violències masclistes.

Jornada Federació Serveis CCOO Catalunya 19 de novembre de 2018

Vídeo dedicat a Clara Campoamor i al 85è aniversari del dret de vot de les dones que es commemora des del 19 de noviembre de 1933

"La libertad se aprende ejerciéndola" Clara Campoamor 1 d'octubre de 1931.

Dilluns, 19 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16)

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya organitza la jornada "Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació"

Amb motiu del proper 25 de Novembre, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, CCOO de Serveis organitza unes jornades per donar eines a les delegades i delegats que responguin al compromís i treball que realitza tot l'any el sindicat des de les empreses per tal d?abordar i erradicar l'assetjament sexual i per raó de sexe, fent exercir i millorant els drets de les dones que pateixen i han patit violència masclista.