CCOO signa un primer protocol d'atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere a ARCASA empresa de restauració col·lectiva

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ens felicitem d'haver impulsat, acordat i signat aquest primer protocol en el sector de la restauració col·lectiva, d'atenció a les persones víctimes de violència de gènere. CCOO impulsarà la seva aplicació a ARCASA esperant poder extendre aquestes mesures en altres empreses del sector per a la defensa i millora dels drets laborals de les víctimes de violència de gènere, contribuint així en l'eradicació de la violència de gènere i garantint l'exercici dels drets laborals d'aquestes persones.

#8MarçCadaDia #EnsPlantem

8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

>> Prou bretxes, violències i desigualtats! (+informació)
La convocat√≤ria t√© els seg√ľents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
- Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

Per motius excepcionals i elevada feminitzaci√≥ dels propis sectors, la Federaci√≥ de Servicios estatal fa una convocat√≤ria per a Contact Center de 24 hores de vaga. >> Comunicat de la convocat√≤ria de Contact Center

#Readmissió_5_iSalud #Readmisión_5_iSalud

CCOO denuncia a l'empresa iSALUD per repressió sindical i exigeix la readmissió de les cinc candidates acomiadades a l'inici de les eleccions sindi

L'empresa iSalut dedicada a la venda d'assegurances de salut de les principals empreses del sector (Adeslas, DKV, AXA, Sanitas, Asisa, Fiact, Mapfre entre altres) va acomiadar a l'inici del procés electoral, el 7 de gener, a cinc candidates de CCOO al·legant l'article 54 de l'ET sense especificar cap motiu.

>> Firma el teu suport a change.org Volem la readmissi√≥!! http://chng.it/LKQ79chm

Descarrega't el >> CARTELL per fer-te la foto de suport, difon! i fes arribar una c√≤pia a fed.serveis@ccoo.cat

#LlibertatSindical  #Readmissi√≥_5_iSalud  #iSaludProuRepressi√≥Sindical

#LibertadSindical   #Readmisi√≥n_5_iSalud  #iSaludBastaRepresi√≥nSindical

CCOO segueix exigint a AENA la recuperació dels drets per als treballadors afectats per la segregació del "Lote22"

Avui dia 16 de gener de 2019, ens hem reunit CCOO i UGT amb la direcci√≥ d'AENA, per fer balan√ß de l'ocorregut en la restauraci√≥ dels aeroports, on hem constatat tot all√≤ que vam dir que anava a passar. En la reuni√≥ hem seguit defensant la nostra postura en contra de la divisi√≥ de les litificacions, ja que com s'ha pogut demostrar l'√ļnica cosa que ha dut a terme aquesta segregaci√≥ √©s una p√®rdua de drets laborals i socials dels treballadors i treballadores de l'hostaleria.

Normes de cotitzaci√≥ i pensions p√ļbliques - SMI 2019

CCOO aconsegueix el reconeixement dels drets contractuals, salarials i del nivell professional per a més de 100 persones dels hotels de Lloret de Mar

La denuncia de CCOO davant la Inspecció de Treball posa al descobert i corregeix tot un sistema fraudulent de contractació a través d?ETT en diferents hotels de Lloret de Mar que vulneraven salaris i drets de les persones treballadores i un important frau en les cotitzacions socials.