Jornada Federació Serveis CCOO Catalunya 19 de novembre de 2018

Vídeo dedicat a Clara Campoamor i al 85è aniversari del dret de vot de les dones que es commemora des del 19 de noviembre de 1933

"La libertad se aprende ejerciéndola" Clara Campoamor 1 d'octubre de 1931.

Dilluns, 19 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16)

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya organitza la jornada "Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació"

Amb motiu del proper 25 de Novembre, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, CCOO de Serveis organitza unes jornades per donar eines a les delegades i delegats que responguin al compromís i treball que realitza tot l'any el sindicat des de les empreses per tal d?abordar i erradicar l'assetjament sexual i per raó de sexe, fent exercir i millorant els drets de les dones que pateixen i han patit violència masclista.

Dimecres, 10 d'octubre, a les 11.00 hores, roda de premsa a la seu de CCOO a Girona (c/Miquel Blay, 1)

CCOO adverteix que el model turístic s'estanca en l'activitat i ocupació i creix en rendibilitat empresarial i precarietat laboral

Dins el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne (7 d'octubre), CCOO de les Comarques Gironines i CCOO de Serveis de Catalunya realitzen una roda de premsa per donar a conèixer les dades dels resultats del turisme a Girona i a Catalunya, comparatives des de l'any 2015, on es constata que hi ha un model turístic estancat en activitat turística i ocupació que contrasta en un augment en la rendibilitat empresarial i alhora en precarietat.

Barcelona 13 de setembre de 2018 - CCBI Convenció franquiciats Burger King

BURGER KING #NOalsAcomiadaments #ProuRepressióSindical

Concentració #13S @CCOO davant CCBI a la convenció de franquiciats del Burger King #ReiDeLaPrecariedad #ReiDeLaPrecarietat #KingPrecarity Per la llibertat sindical contra la repressió del dret fonamental a sindicar-se.

El 13 de setembre de 10 a 12 hores davant l'Auditori del CCIB a Barcelona, en la convenció de franquiciats de la marca de menjar ràpid

CCOO es concentrarà davant Burger King per denunciar els trasllats, acomiadaments i repressió sindical

El proper dijous 13 de setembre CCOO convoca una concentració de 10 a 12 hores davant Burger King, a l'Auditori del CCIB (Centre de Convencions Internacionals de Barcelona) Plaça de Willy Brandt, 11-14, on es realitzarà la convenció de franquiciats, per denunciar que abusa de la plantilla i executa represàlies sindicals.

>> CONCENTRACIÓ 13/09 de 10 a 12 hores - davant l'Auditori del CCIB (Centre de Convencions Internacionals de Barcelona) Plaça de Willy Brandt, 11-14 - BARCELONA

>> Firma la petició de readmissió i la denuncia de repressió sindical de Burger King! https://chn.ge/2M7SDm9  vía @change_es