El 13 de setembre de 10 a 12 hores davant l'Auditori del CCIB a Barcelona, en la convenció de franquiciats de la marca de menjar ràpid

CCOO es concentrarà davant Burger King per denunciar els trasllats, acomiadaments i repressió sindical

El proper dijous 13 de setembre CCOO convoca una concentració de 10 a 12 hores davant Burger King, a l'Auditori del CCIB (Centre de Convencions Internacionals de Barcelona) Plaça de Willy Brandt, 11-14, on es realitzarà la convenció de franquiciats, per denunciar que abusa de la plantilla i executa represàlies sindicals.

>> CONCENTRACIÓ 13/09 de 10 a 12 hores - davant l'Auditori del CCIB (Centre de Convencions Internacionals de Barcelona) Plaça de Willy Brandt, 11-14 - BARCELONA

>> Firma la petició de readmissió i la denuncia de repressió sindical de Burger King! https://chn.ge/2M7SDm9  vía @change_es

Calendari Laboral per a l'any 2019 a Catalunya

Calendari de Festes laborals 2019 amb festes locals (14 localitats amb més població de Catalunya): DOGC  Núm. 7677 - 2.8.2018

Calendario por comunidades autónomas - BOE del 20 d'octubre de 2018

Dissabte 6 d'octubre - Plaça de la Cultura (Bellvitge)

FESTA DEL TREBALL DIGNE CCOO de Catalunya 2018

El dissabte 6 d'octubre celebrarem la Festa del Treball Digne 2018, organitzada per la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.
IMPORTANT! BO AJUT: El bo d'ajut inclou dinar amb beguda i fruita. JA PODEU FER LA VOSTRA RESERVA dels bons d'ajut a través dels sindicats intercomarcals de CCOO Serveis i de les agrupacions sectorials per a l'àmbit del Barcelonès.

Dissabte 6 d'octubre Plaça de la Cultura (Bellvitge)

CIRCULAR.- Secretaría de Políticas Públicas y Protección Social - C.S.CCOO Julio 2018

Ampliació permís de Paternitat a 5 setmanes

El 5 de juliol de 2018 ha entrat en vigor l'ampliació del permís de paternitat fins a la 5a setmana, d'acord a la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat per 2018 publicada en el BOE del passat 4 de juliol.

Concentracions pels dies 6, 9, 13, 16, 20, 23, 27, i 30 de juliol

CCOO dóna suport a les mobilitzacions convocades pel personal de Claro Sol dels hotels de Port Aventura

Després d'esgotar el període de negociacions les treballadores i treballadors de l'empresa Claro Sol, empresa multiserveis que dóna servei als hotels de Port Aventura, reprenen les mobilitzacions i convoquen vuit concentracions pel mes de juliol. El comité d'empresa, CCOO i UGT, exigeix arribar a un acord que millori les condicions de treball i faci desaparèixer les càrregues de treball que pateixen les cambreres de pis i personal de neteja dels hotels de Port Aventura.

Comunicat conjunt de CCOO i UGT de Claro Sol:

CONCENTRACIONS dies 6, 9, 13, 16, 20, 23, 27, i 30 de juliol en la rotonda d'entrada als Hotels PortAventura i Hotel Caribe en la Avinguda Alcalde Pere Molas entre Vila-seca i Salou de 15:30 a 17:00 hores.

Davant la campanya turística d'estiu CCOO denuncia que continua la dualitat beneficis empresarials i precarietat laboral

L'informa realitzat per CCOO sobre les dades turístiques dels anys 2013 al 2018 confirma la situació precària en que es troben les persones treballadores, on l'ocupació està quasi deu punts per sota del creixement de l'activitat i els salaris en menys de la meitat del rendiment per habitació.