DIA INTERNACIONAL PER L´ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES

25 de novembre d’11.00 a 12.00 hores Via Laietana, 16 de Barcelona

i a la tarda manifestació de les entitats feministes, a partir de les 18.30 hores al Passeig de Gràcia amb Avinguda Diagonal.

3 de desembre Jornada federal presencial i telemática

Les delegades i delegats de CCOO com podem intervindra i fem front a les diferents violències masclistes.

Reserveu-vos l’agenda!

ASSEMBLEES DE CCOO ´´Disputem els salaris, Defensem els Serveis Públics´´

ASSEMBLEES ARREU DE CATALUNYA per preparar una gran mobilització que tindrà lloc el mes de desembre.

ASAMBLEAS EN TODA CATALUNYA para preparar una gran movilización que tendrà lugar el mes de diciembre.

#DisputemElsSalaris  -  #DefensemElsServeisPúblics

Intervenció de @Ragonmonroy  #17N , @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès  @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès? - TEATRE VICTÒRIA Barcelona

Si es manté la manca de respostes de l´Hotel CCOO no descarta iniciar mobilitzacions

CCOO de l´Hotel Don Juan de Lloret denuncia el silenci de l´empresa davant el deute de nòmines i pel tancament de l´activitat

Si se mantiene la falta de respuestas del Hotel CCOO no descarta iniciar movilizaciones

CCOO del Hotel Don Juan de Lloret denuncia el silencio de la empresa ante la deuda de nóminas y por el cierre de la actividad

- - - - - -

La secció sindical de CCOO de l'Hotel Blanco Don Juan de Lloret de Mar, després de diversos intents de demanar explicacions a l'empresa, i de rebre sempre una resposta negativa per la seva part, denunciem els següents fets:

CCOO celebra que l´Ajuntament de Barcelona aprovi una moció per reclamar condicions laborals dignes en les plataformes digitals

CCOO celebra que l’Ajuntament de Barcelona aprovi una moció per reclamar la laboralitat i la millora de les condicions laborals dels repartidors i repartidores de les plataformes digitals

La Comissió d’Economia i Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona va aprovar ahir la moció presentada per BComú a petició de CCOO de Catalunya, amb els vots de Barcelona en Comú, PSC i ERC i les abstencions de Cs, Junts, PP i BCN Pel Canvi, per reclamar la laboralitat i la millora de les condicions laborals dels repartidors i repartidores de les plataformes digitals.

Intervenció de Ramón González en el Parlament de Catalunya sobre l´ocupació del sector turístic

CCOO valora la campanya d´estiu al Garraf positivament, però reivindica un canvi de model turístic

CCOO valora la campaña de verano en el Garraf positivamente, pero reivindica un cambio de modelo turístico

A pesar de la reducción del paro, hay una transformación decidida y urgente del sector