Fins el 20 de desembre de 2019

Campanya de recollida de joguines 2019: "Cap nen i nena sense joguina"

Cal destacar que en la campanya de recollida de joguines no s'acceptaran joguines sexistes o que fomentin la violència.

XAS Xarxa d

Iniciem les negociacions del nostre conveni d´Hostaleria

El dimarts 26 de novembre es va constituir la taula negociadora per al Conveni Interprovincial d'Hostaleria i Turisme de Catalunya, com a preàmbul i previ a la presentació detallada de la nostra plataforma es va exposar les línies generals de les nostres reivindicacions.

#25N Dia Internacional per l´Erradicació de les Violències Masclistes

>> MESURES DE PROTECCIÓ INTEGRAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

>> Vídeo “No és un joc”

Una situació laboral insostenible i lesiva per a la seguretat i salut de la plantilla

La Inspecció de Treball de Barcelona torna a donar una forta garrotada a Burger King després de les denúncies de CCOO de Serveis

La Inspecció de treball torna a estendre un nou informe contra Burger King que només pot ser qualificat de forta garrotada a la incoherent i constantment lesiva política laboral de la companyia de restauració ràpida. Seguint amb l’anterior resolució d’aquest estiu, on la Inspecció de Treball de Barcelona va aixecar acta d’infracció per obligar als treballadors a afaitar-se barbes i perilles, i a les treballadores a portar un llacet al cabell, qüestió aquesta que suposa un atemptat a la dignitat personal i que va tenir un important ressò públic.

CCOO denuncia la precarietat en el sector de menjar ràpid

Jugar-se la vida per 394,88 euros al mes

Fast Food Global Precarietat Precarious Menjar Ràpid Comida Rápida

Velocitat i precarietat són dos termes que caracteritzen el treball en el sector de menjar ràpid. En un sector on el contracte mitjà és de 16 hores per les quals es perceben 394, 88 euros al mes, córrer és una condició per guanyar diners.

Signat el XIV conveni col.lectiu de treball del sector d´empreses organitzadores del joc del bingo de Catalunya

conveni bingos

El 5 de novembre de 2019 CCOO signem el nou conveni col•lectiu sent les principals novetats les següents: