ULTIMA HORA - Estava convocada els dies 18, 19 i 22 d´abril

CCOO desconvoca la vaga a Autogrill de l´Aeroport de Barcelona per un acord de darrera hora

CCOO ha desconvocat la vaga a Autogrill de l’Aeroport de Barcelona per un acord que s’ha produït aquesta tarda

- - - - - - - - -

CCOO ha desconvocado la huelga a Autogrill del Aeropuerto de Barcelona por un acuerdo que se ha producido esta tarde.

Vaga 18, 19 i 22 d´abril de 2019

CCOO convoca vaga a Autogrill de l´aeroport de Barcelona per Setmana Santa

Vaga Autogrill abril 2019

Els treballadors i treballadores d’Autogrill dels establiments de restauració de l’Aeroport (Starbucks, Piscolabis, TGI Friday i Botiga) realitzaran vaga els dies 18, 19 i 22 d’abril per reivindicar que siguin respectades les seves condicions laborals.

Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Info SALUT LABORAL 28 d'abril de 2019

#RDL62019 #RDL82019 #ElQueÉsTeuÉsTeu T´interessa! @CCOO t´ho expliquem

#CamarerasDePisos #CambreresDePisos JORNADA A #SALOU i #BCN

Les cambreres de pisos en una JORNADA a Vila-seca (#SALOU) Tarragona "denuncien que emmalalteixen per les condicions de treball", no per la professió que és molt digna     Las camareras de pisos en una JORNADA en Vila-seca (#SALOU) Tarragona, "denuncian que enferman por las condiciones de trabajo", no por la profesión que es muy digna

Un estudi de CCOO constata que 7 de cada 10 cambreres de pisos consumeixen fàrmacs de manera habitual per pal·liar el dolor muscular

CCOO presenta a Barcelona i Vilaseca l'estudi i projecte sobre el consum de fàrmacs entre les cambreres de pisos

Llits i matalassos cada vegada més grans, carros molt pesats que han de desplaçar sobre moqueta, una mitjana de 20-25 habitacions per jornada, absència de descansos... Aquestes són les condicions en les quals desenvolupen el seu treball diàriament les cambreres de pisos, un col·lectiu que, per aquestes circumstàncies, presenta un elevat consum de fàrmacs i psicofàrmacs per pal·liar els seus dolors musculars i rebaixar el seu nivell d'ansietat.