Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Concentració 7 d'octubre de 17 a 18 hores

CCOO denuncia la repressió sindical de la Direcció de l'Hotel Don Juan a Lloret de Mar

CCOO denuncia que "l'únic motiu de la sanció és per revelar-se contra les excessives càrregues de treball que pateixen les més de 96.000 cambreres que treballen en els hotels espanyols i que la companya Toñi denuncia públicament".

No a l'Europa del capital, per una Unió dels pobles democràtica, social, ambiental , solidària, igualitària: EUROMARXES 2015

De l'1 al 17 d'octubre tindran lloc les EuroMarxes 2015. De Gibraltar fins a Brussel·les, passant per Barcelona, Andorra... Convocatòria a la concentració el dia 5 a les 18.30 h a plaça de la Universitat

ILP per una prestació d'ingressos mínims

RESCATAR LES PERSONES, COMBATRE LES DESIGUALTATS

La criminalización de la lucha obrera con Gonzalo Fuentes, de CCOO-Servicios

Gonzalo Fuentes: 'España ha retrocedido décadas'

UITA.org.- "En España estamos casi como en la época del franquismo: no se respetan las libertades sindicales, se persigue a los trabajadores y se defiende a los empresarios", dijo a La Rel Gonzalo Fuentes, dirigente de Comisiones Obreras Servicios (CCOO-Servicios) en Andalucía que puede ser condenado a más de tres años de cárcel sólo por haber participado en un piquete de huelga.

El preacord redueix les extincions i contempla mesures voluntàries i homologació de les condicions laborals

CCOO i la resta de sindicats de CatalunyaBanc han arribat a un preacord en l'ERO de CATALUNYA BANC

CCOO i la resta de sindicats de la Representació Legal dels Treballadors de Catalunya Banc ha signat aquesta tarda un preacord amb la direcció del Banc per a dur a terme la reeestructuració promoguda pel BBVA.

Denúncia d'insults en el marc d'una protesta del 2013

CCOO es felicita per l'absolució davant la querella presentada pel Grup HOTUSA contra un treballador

El Jutjat Penal núm. 20 de la Ciutat de la Justícia ha elevat sentència que desestima la querella de 12.000 euros que el magnat de l'imperi hoteler HOTUSA Amancio López Seijas reclamava al treballador Sergio A. per insults. Per a CCOO la sentència constata que el denunciant no tenia proves documentals i per tant el resultat no podia ser més que l'absolució, ja que en cap moment va haver-hi una conducta il·legal per part dels manifestants.