Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

CONVENI HOSTALERIA CATALUNYA

Algun avenç encara que insuficient

El dia 13 de juliol de 2017 es va reunir la comissió negociadora del conveni.

En aquesta reunió la patronal ha lliurat nou document en el qual matisa algunes propostes i presenta altres noves. Entre les novetats destaquem les següents:

Comuniat 10 - 06/07/2017

Conveni d'hostaleria: Seguim sense canvis!

El dia 6 de juliol de 2017 es va reunir la comissió negociadora del conveni.

>> La propera reunió serà el dijous 13 de juliol de 2017 a les 16h, ens concentrarem a la seu de la patronal a les 15:30h a Via Laietana 47.

>> Comunicat 10 - 06/07/2017 Pdf català i en castellà

Formació

MIFID II: CNMV publica la guia técnica

CNMV ha publicat la Guia Tècnica definitiva sobre la formació de MifidII que recull bastants de les propostes presentades per CCOO en el període d'al.legacions, tals com:

Comunicat 9 - 28/06/2017

La Patronal no es mou, CCOO seguirà movent-se

El dia 28 de juny de 2017 s'ha tornat a reunir la comissió negociadora del conveni d'hostaleria. Les negociacions continuen estancades ja que l'actitud de la patronal és de total immobilisme.

L'ocupació al sector d'hostaleria creix poc, és precari, externalitzat, fraudulent i amb salaris baixos

CCOO rebutja que la patronal d'Hostaleria ofereixi un increment salarial de l'1,50% mentre la seva rendibilitat augmenta anualment en un 10%

Per CCOO és prioritari aconseguir un conveni de millores, fer tot el possible perquè les negociacions avancin cap a recuperar poder adquisitiu real i altres drets plantejats que donin estabilitat, qualitat i condicions de treball dignes en concordança al moment positiu que viu el sector.

SECTOR FINANCER

SENTÈNCIA PLUS CONVENI VARIABLE

Pel que fa a la sentència de l'Audiència Nacional, de 12 de juny, que estima parcialment la demanda i en la que es declara "...el dret dels treballadors afectats al fet que li sigui abonada la part variable consolidada i generada, entre l'1 de gener al 12 d'agost de 2016..." del Plus Conveni, CCOO volem manifestar: