Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Info SALUT LABORAL - febrer 2018 - Eines per a l´acció sindical a l´empresa

>> Criteris Federals d'actuació en les negociacions sindicals de protocols d'assetjament.
>> Guia sindical per a la investigació d'accidents
>> Instrument pràctic per a comunicar a l'empresa riscos i incidències concretes en salut laboral

ENS PLANTEM contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes a la feina

8 de Març del 2018: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 h per torn de treball

CCOO convoca vaga laboral de 2 hores (2 hores, 1 minut i 36 segons és el temps que una dona ha de treballar més que un home en una jornada laboral per cobrar igual que ell) el 8 de Març del 2018. Amb el lema 'Ens plantem contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes a la feina', la convocatòria té els següents objectius:

CCOO en Clarel aconsegueix consolidar el 10% de descompte en compra per a la plantilla

El descompte en compra pactat per CCOO l'any 1998 a Barcelona, i que s'ha vingut aplicant des d'aquest any al 85% de la plantilla en totes les províncies d'Espanya, afectades pel Conveni estatal de drogueries, herboristeríes i perfumeries es quedarà en les nostres nòmines i no ho perdrem.

JORNADES secretaria de la dona 6 i 27 de febrer de 2018

"Cos SÍ, cosa NO. Erradiquem la cosificació de les dones en el món del treball"

En la jornada tractarem aquesta problemàtica situant en primer lloc a que ens referim quan parlem de cosificació, aprendre a identificar-la i donar-nos eines per a actuar sindicalment.

Et convoquem a la Jornada que realitzarem per a delegats i delegades de CCOO Serveis de Catalunya:
Comerç i hostaleria el proper 6 de febrer de 2018 - Sala 11 - 1a planta - de 10 a 13 hores.
Sector financer i serveis tècnics 27 de febrer de 2018 - Sala 42 - 4a planta - de 10 a 13 hores.
 >> Díptic de la campanya de la CONC

CONVENI D'HOSTALERIA DE CATALUNYA 2016-2019

CCOO impugna articles del conveni d'hostaleria perquè retalla drets i discrimina al personal amb contracte fix discontinu

El 17 de gener CCOO de Serveis ha impugnat el Conveni d`hostaleria de Catalunya 2016-2019 al registre del Departament de Treball, en concret els articles que fan referència al col·lectiu de treballadors i treballadores amb contracte fix discontinu.

- - - - -

El 17 de enero CCOO de Serveis ha impugnado el Convenio d`hostelería de Catalunya 2016-2019 al registro del Departamento de Trabajo, en concreto los artículos que hacen referencia al colectivo de trabajadores y trabajadoras con contrato fijo discontinuo.

El 7 de febrer al Poliesportiu Marina Besòs, de Sant Adrià de Besòs

Assemblea de delegats i delegades 'A l'ofensiva!'

CCOO Serveis participarà en lAssemblea de delegades i delegats, que preveu l'assistència d'unes dues mil persones de CCOO compromeses sindicalment arreu de Catalunya.
- - - -
CCOO Serveis participará en la Asamblea de delegadas y delegados, que prevee la asistencia de unas dos mil personas de CCOO comprometidas sindicalmente de toda Catalunya.