Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Comunicat

CCOO presenta les seves iniciatives contra l'externalització de serveis en el sector d'hostaleria

Dimecres 10 de juny, a les 11.30 hores, a la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar

CCOO denuncia que mentre l'activitat turística a les comarques gironines s'incrementen, l'ocupació i les seves condicions es redueixen

En roda de premsa el Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis de les comarques gironines ha fet un balanç de l'activitat del sector turístic a les comarques de Girona durant el 2014 i el primer quadrimestre del 2015 on ha denunciat que l?increment de visitants i pernoctacions no s'ha vist reflectit en més ocupació.

Negociació col.lectivo

CCOO ENS MOBILITZEM PEL CONVENI

Avui dia 27 de maig, CCOO juntament amb d'altres sindicats, ens hem concentrat a l'entrada de la reunió de la Mesa de Conveni per reivindicar que s'abordin les solucions que necessiten les plantilles del sector.

CCOO manté les mobilitzacions a AudingIntraesa per a aconseguir un acord que garanteixi la viabilitat de l'empresa

Davant la propera vista al Tribunal Laboral de Catalunya del divendres 29 de maig, la plantilla de AudingIntraesa manté la pressió per a aconseguir un acord que modifiqui la mesura de reducció salarial (del 22%) que planteja la direcció de l'empresa i per a garantir la viabilitat de la enginyeria i consultoria amb objectius realitzables.

CCOO convoca avui una concentració davant el saló "Construmat" per denunciar que AudingIntraesa vol una nova retallada del salari d'un 22%

Davant la ruptura de les negociacions per part de la direcció de l'empresa, quan el passat 19 de maig s'estava apropant posicions en el Tribunal Laboral de Catalunya, CCOO reprèn les mobilitzacions, avui davant el saló Construmat a la Fira de Barcelona, per demanar reprendre les negociacions.

DIA: 22/05/2015

HORA: De 16,00 a 17,30 hores

LLOC: Fira Barcelona Gran Vía (Construmat)

Recinte de Gran Via - Av. Joan Carles I, 64
08908 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)

CONVENI de COL·LECTIVITATS de CATALUNYA

La Patronal presenta LA SEVA "OFERTA ECONÒMICA"

A més qualifiquen de "més que digne" el salari de 785 euros bruts per al personal de nou ingrés.