Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

#ClarelEnsOfega

CCOO inicia la campanya "Clarel ens ofega" per la precarietat provocada per la sobrecàrrega de treball

La secció sindical de CCOO en Clarel denúncia, davant l'autoritat laboral, i mitjançant una campanya informativa dirigida a les persones treballadores i a la clientela, de les pèssimes condicions laborals a les quals es veuen sotmeses diàriament en les tendes Clarel (abans Schlecker), actualment pertanyents al Grup Dia.

Dijous 27 a les 16 hores davant la seu de la patronal d'hostaleria, Via Laietana 47 de Barcelona

CCOO continua amb les concentracions davant la patronal d'hostaleria per aconseguir un conveni just

Davant la voluntat de la patronal d'hostaleria d'un conveni de mínims i de retallades, en la propera taula de negociació del conveni col·lectiu per a Catalunya del dijous 27 de juliol, CCOO convoca a les 16 hores una nova concentració de treballadors i treballadores amb l'objectiu d'aconseguir un conveni digne que serveixi per eradicar la precarietat, que millori el poder adquisitiu  dels salaris i millori la conciliació de la vida laboral i personal.

DÍPTIC D'IGUALTAT REAL

LEGISLACIÓ sobre CONCILIACIÓ DE LA VIDA FAMILIAR, LABORAL I SOCIAL DE LES PERSONES "Avancem cap a la igualtat real">> Díptic en pdf

OFICINES I DESPATXOS

CCOO signa el conveni d'Oficines i despatxos de Catalunya d'aplicació a més de 200.000 persones

El nou conveni pel sector d'Oficines i despatxos que CCOO ha signat, tindrà vigència fins a l'any 2018, és el conveni d'àmbit de Catalunya de major nombre d'afectació, per a més de 200.000 treballadores i treballadors, recupera el poder adquisitiu acordant un 1,5% d'increment salarial per als anys 2017 i 2018 i d'un 1,9% per als nivells 3 dels grups 5,6 i 7, així com el reconeixement i regulació de dos nous plusos (idiomes i disponibilitat).

Conveni OODD Catalunya

Tenim Preacord del Conveni d'OODD pels anys 2017-18 ratificat pels delegades i delegats

A l'assemblea de delegats i delegades celebrada el 18/07/2017 hem ratificat per unanimitat el preacord que CCOO i UGT vam signar el passat 10 de juliol, en el que van pactar amb les patronals del sector (Foment i Pimec) el nou conveni pels anys 2017-2018, del que el més rellevant és:

CCOO reclama en les zones turístiques un conveni just per a l'hostaleria

Demà 18 de juliol, de 10 a 13h, Passeig Marítim de Santa Susanna (Barcelona) alçada de l'Hotel Aquamarina, CCOO realitzarà una campanya de divulgació i defensa dels drets laborals del sector d'hostaleria, de denuncia de la precarietat en el sector i situació de les negociacions del conveni del sector.