Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Signat el Conveni d´Assegurances, Reassegurances i Mútues

Firmado el Convenio de Seguros, Reaseguros y Mutuas

El texto, con una vigencia de 5 años, regula por primera vez cuestiones como el teletrabajo, el derecho a la desconexión digital y el registro de jornada. Asímismo, el convenio introduce significativos avances en materia de igualdad y corresponsabilidad.

---------

El text, amb una vigència de 5 anys, regula per primer cop qüestions com el teletreball, el dret a la desconnexió digital i el registre de jornada. Així mateix, el conveni introdueix avenços significatius en matèria d'igualtat i coresponsabilitat.

Signat el document final de l´ERO a Banc Sabadell

Firmado el documento final del ERE en Banco Sabadell

CONVENI CONSULTORES ? CCOO ES PLANTA: FINS AQUÍ HEM ARRIBAT

Els Fons europeus no poden servir per mantenir la precarietat al sector de les TIC

Com sabem, tenim un conveni col·lectiu sectorial que és en gran part un "retalla i enganxa" de l'Estatut dels Treballadors, i que es troba en el vagó de cua a nivell europeu en termes de salaris i condicions laborals col·lectives al sector TIC, només superat per Grècia. L'actual Conveni compta amb 9 categories professionals per sota del salari mínim interprofessional, que podrien arribar a 11 l'any vinent (d'un total de 26). A més, les empreses del sector utilitzen el Conveni sense complexos per fer dumping en sectors com Contact, Oficines i Despatxos, entre d'altres.

Intervenció de Ramón González en el Parlament de Catalunya sobre l´ocupació del sector turístic

Principi d´acord en l´ERO de Banc Sabadell que afectarà 1.380 persones

El 100% de la representació sindical ha subscrit el preacord.

La pressió de tota la plantilla en les mobilitzacions dels últims dies i la feina de la part sindical a la taula han possibilitat un moviment d'última hora per part de la Direcció per a poder assolir aquest principi d'acord in extremis.

Banc Sabadell: Última setmana i l'empresa segueix immòbil

L'èxit de les dues jornades de vaga de la setmana passada hauria de ser un punt d'inflexió en la negociació d'aquest ERO. Però lamentablement s'està lluny que la Direcció mostri una mica de voluntat d'arribar a un acord, i segueix instal·lada en un escenari surrealista que no aventura per res un acord. Si continua en aquest tancament, les concentracions d'aquesta tarda només seran el preludi d'una nova jornada de vaga i concentracions el proper divendres dia 15.

Banco Sabadell: Última semana y la empresa sigue inmóvil

>> Si continua en aquest tancament, les concentracions d'aquesta tarda només seran el preludi d'una nova jornada de vaga i concentracions el proper divendres dia 15.

>> Si continúa en esta cerrazón, las concentraciones de esta tarde sólo serán el preludio de una nueva jornada de huelga y concentraciones el próximo viernes día 15.