Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

CCOO Serveis ens manifestem el 20 d´octubre per exigir que les patronals desbloquegin les negociacions dels conveni sectorial

Dijous 20 la Federació de Serveis ha convocat a tots i totes les representants sindicals de CCOO dels sectors del comerç, financers, hostaleria i serveis tècnics a una manifestació a les 11 hores des de Plaça Catalunya fins a davant de Foment del Treball per exigir a les patronals que desbloquegin les negociacions dels convenis sectorials.

- - - - - -

CCOO Serveis nos manifestamos el 20 de octubre para exigir que las patronales desbloqueen las negociaciones de convenio sectorial

El jueves 20 la Federación de Servicios ha convocado a todos y todas las representantes sindicales de CCOO de los sectores del comercio, financieros, hostelería y servicios técnicos a una manifestación a las 11 horas desde Plaça Catalunya hasta delante de Foment del Treball para exigir a las patronales que desbloqueen las negociaciones de los convenios sectoriales.

CCOO s´ha concentrat davant les ITV de Catalunya per exigir a la patronal que desbloquegi les negociacions del conveni sectorial

La primera acció va ser el Dilluns 17 d'octubre, concentració a les 10.30 hores davant el centre de treball c/ Motors, 136 d’Applus Barcelona.

- - - - - - - -

CCOO se ha concentrado ante las ITV de Catalunya para exigir a la patronal que desbloquee las negociaciones del convenio sectorial

La primera acción fue el lunes 17 de octubre, concentración a las 10.30 horas frente al centro de trabajo c/ Motors, 136 de Applus Barcelona.

Negociació del Conveni d´Oficines i Despatxos de Catalunya 2022

Conveni d´OODD: Estat actual de les negociacions

Després d’haver realitzat ja 12 reunions, hem començat a acostar posicions amb la patronal, sobretot en els temes principals, tot i que encara no hi ha res que s’hagi acordat.

Convenio OODD: Estado actual de las negociaciones

Después de haber realizado ya 12 reuniones, hemos empezado a acercar posiciones con la patronal, sobre todo en los temas principales, aunque todavía no hay nada acordado.

5a Reunió de l´observatori del sector d´estalvi

EL CONFLICTE ESTÀ SERVIT: CCOO, FINE i UGT anunciem que promourem un calendari de mobilitzacions.

5ª Reunión del observatorio del sector de ahorro

EL CONFLICTO ESTÁ SERVIDO: CCOO, FINE y UGT anunciamos que vamos promover un calendario de movilizaciones.

CONVENI COL?LECTIU DE SUPERMERCATS DE CATALUNYA

Conveni de Supermercats Catalunya. Recordem les prioritats necessàries i possibles per a un acord de conveni

Dilluns passat 19 de setembre va tenir lloc una nova reunió per a la negociació del conveni col·lectiu.

- - - - - -

Recordamos las prioridades necesarias y posibles para un acuerdo de convenio

El pasado lunes 19 de septiembre tuvo lugar una nueva reunión para la negociación del convenio colectivo.

MOBILITZACIONS! SECTOR DE LES ITV DE CATALUNYA

Les organitzacions sindicals presents a la negociació del conveni col•lectiu d'empreses d'Inspecció Tècnica de Vehicles de Catalunya, Federació de Serveis de CCOO, Federació d'Indústria, Construcció i Agro d'UGT Catalunya (UGT-FICA) i Sindicat Reformista dels Treballadors ( SRT), davant la situació de bloqueig en què hi ha la negociació del conveni col·lectiu, de manera conjunta hem decidit iniciar una campanya d'informació i de mobilització per intentar desbloquejar la negociació del conveni.

- - - - - - -

¡MOVILIZACIONES! SECTOR DE LAS ITV DE CATALUNYA

Las organizaciones sindicales presentes en la negociación del convenio colectivo de empresas de Inspección Técnica de Vehículos de Catalunya, Federació de Serveis de CCOO, Federació d’Indústria, Construcció i Agro d’ UGT Catalunya (UGT-FICA) i Sindicato Reformista de los Trabajadores (SRT), ante la situación de bloqueo en que está la negociación del convenio colectivo, de manera conjunta hemos decidido iniciar una campaña de información y de movilización para tratar de desbloquear la negociación del convenio.

CONCENTRACIÓ: dia 17 d'octubre de 10.30 a 12h - Centre de Treball B15 Motors – Barcelona

>> Comunicat conjunt mobilitzacions pel Conveni d’ITV Catalunya

>> CARTELL CONCENTRACIÓ PEL CONVENI D’ITV 17/10/22