Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

CCOO es concentra de nou per exigir a la patronal de les ITV Catalunya que desbloquegi les negociacions del conveni sectorial

CCOO, Ugt i SRT reprenen les accions per aconseguir que la patronal canviï d‘actitud, deixi de bloquejar i es pugui avançar en la negociació del conveni col•lectiu i no es descarta la possibilitat de convocatòria de vaga si segueix l'estancament a la negociació.

- - - - - - -

CCOO, Ugt y SRT reanudan las acciones para conseguir que la patronal cambie de actitud, deje de bloquear y se pueda avanzar en la negociación del convenio colectivo y no se descarta la posibilidad de convocatoria de huelga si sigue el estancamiento en la negociación.

Concentració 9 de novembre

#03NCCOO - Manifestació a Madrid

#SalarioOConflicto #SalariOConficte @CCOO @serviciosccoo @ccoocatalunya #ElPoderDeCanviarHoTot

La patronal de supermercats de Catalunya demora la possibilitat d?arribar a un acord

Dimecres passat 2 de novembre va tenir lloc una nova reunió per a la negociació del conveni col·lectiu.

- - - - -

La patronal de supermercados de Catalunya demora la posibilidad de llegar a un acuerdo

El pasado miércoles 2 de noviembre tuvo lugar una nueva reunión para la negociación del convenio colectivo.

Conveni ITV Catalunya: PROPOSTA SALARIAL DE LA PATRONAL "INSUFICIENT"

Avui 27 d'octubre del 2022, ha tingut lloc una nova reunió per a la negociació del VI conveni col·lectiu d'empreses d'inspecció Tècnica de Vehicles de Catalunya.

- - - - -

Convenio ITV Catalunya: PROPUESTA SALARIAL DE LA PATRONAL “INSUFICIENTE”

Hoy 27 de octubre de 2022, ha tenido lugar una nueva reunión para la negociación del VI convenio colectivo de empresas de inspección Técnica de Vehículos de Catalunya.

>> Comunicat conjunt Conveni d’ITV Catalunya 27/10/22

CONCENTRACIÓ 9 de novembre a les 10 hores davant centre de treball ITV c/Còrcega 384-392 Barcelona

La patronal de supermercats de Catalunya té a les seves mans la possibilitat d\'arribar a un acord

Divendres passat 21 d'octubre va tenir lloc una nova reunió per a la negociació del conveni col·lectiu.

- - - - - -

La patronal de supermercados de Catalunya tiene en sus manos la posibilidad de llegar a un acuerdo

El pasado viernes 21 de octubre tuvo lugar una nueva reunión para la negociación del convenio colectivo.

SALARI O CONFLICTE. La cara "B" del sector financer en la seva setmana de presentació de beneficis

Per un model laboralment just i sostenible

En la prèvia a la setmana de presentació de resultats del 3er trimestre de 2022, el Secretari General de CCOO Servicios recorda en declaracions a la Ser (https:// www .youtube.com/watch?v=-iqfmtebdnm) que CCOO ve denunciant de manera reiterada que el model de negoci imposat pels Bancs és laboralment insostenible per a les seves plantilles:

- - - - -

SALARIO O CONFLICTO. La cara "B" del sector financiero en su semana de presentación de beneficiós

Por un modelo laboralmente justo y sostenible.

En la previa a la semana de presentación de resultados del 3er trimestre de 2022, el Secretario General de CCOO Servicios recuerda en declaraciones a La Ser que CCOO viene denunciando de forma reiterada que el modelo de negocio impuesto por los Bancos es laboralmente insostenible para sus plantillas: