Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Per avançar en els compromisos del Pacte per la Reforma Horària

CCOO apostem per un horari d´obertura comercial únic fins a les 21 hores tot l´any

Coincidint en que demà, 5 de desembre, la Comissió de Treball del Parlament de Catalunya votarà les seves conclusions per modificar l’horari d’obertura dels establiments comercials de la Llei de Comerç. Des de CCOO volem reiterar el nostre posicionament per avançar cap el compliment del Pacte per la Reforma Horària, que estableix el tancament dels establiments comercials a les 19.30 hores en l’horitzó del 2025, si no es donem passes en aquest sentit, el Pacte no té credibilitat.

En resum, CCOO manifesta que per respecte al compromís del Pacte de la Reforma Horària, per avançar en Conciliació, Igualtat i Consum Responsable, només hi ha un camí: TANQUEM A LES 21 HORES, si funciona durant 8 mesos, per què no TOT L’ANY?

Iniciem les negociacions del nostre conveni d´Hostaleria

El dimarts 26 de novembre es va constituir la taula negociadora per al Conveni Interprovincial d'Hostaleria i Turisme de Catalunya, com a preàmbul i previ a la presentació detallada de la nostra plataforma es va exposar les línies generals de les nostres reivindicacions.

#25N Dia Internacional per l´Erradicació de les Violències Masclistes

>> MESURES DE PROTECCIÓ INTEGRAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

>> Vídeo “No és un joc”

Una situació laboral insostenible i lesiva per a la seguretat i salut de la plantilla

La Inspecció de Treball de Barcelona torna a donar una forta garrotada a Burger King després de les denúncies de CCOO de Serveis

La Inspecció de treball torna a estendre un nou informe contra Burger King que només pot ser qualificat de forta garrotada a la incoherent i constantment lesiva política laboral de la companyia de restauració ràpida. Seguint amb l’anterior resolució d’aquest estiu, on la Inspecció de Treball de Barcelona va aixecar acta d’infracció per obligar als treballadors a afaitar-se barbes i perilles, i a les treballadores a portar un llacet al cabell, qüestió aquesta que suposa un atemptat a la dignitat personal i que va tenir un important ressò públic.

CCOO denuncia la precarietat en el sector de menjar ràpid

Jugar-se la vida per 394,88 euros al mes

Fast Food Global Precarietat Precarious Menjar Ràpid Comida Rápida

Velocitat i precarietat són dos termes que caracteritzen el treball en el sector de menjar ràpid. En un sector on el contracte mitjà és de 16 hores per les quals es perceben 394, 88 euros al mes, córrer és una condició per guanyar diners.

Negociació col.lectiva

Nova prorroga per seguir negociant el registre de jornada

A la reunió d’aquest dimecres, 30 d'octubre, AEB ha proposat prorrogar dues sessions més -el 7 i el 26 de novembre- la negociació sobre el sistema de registre de jornada amb la finalitat d'analitzar més detingudament la resposta que els hem donat a la seva proposta. L’objectiu és avançar i construir un acord amb el major consens possible.