Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Signat el V Conveni d´ITV Catalunya

ITV 2019-2021

Avui 26 de juliol de 2019, les tres organitzacions sindicals amb presència en la taula de negociació (CCOO, UGT i SRT) i la patronal del sector hem signat el V Conveni d’ITV Catalunya en els següents termes:

Calendari Laboral per a l´any 2020 a Catalunya

Calendari de festes laborals 2020

Calendari de Festes laborals 2020 (pendent de les festes locals): DOGC  Núm. 7897 - 14.6.2019

Propera concentració divendres 19 de juliol davant Caprabo, carrer Occident de l?Hospitalet de Llobregat

CCOO a Caprabo convoca i dóna suport a les concentracions per denunciar la pèrdua de llocs de treball de les botigues franquiciades

La Secció sindical de CCOO a Caprabo Botigues Barcelona, juntament amb els altres sindicats presents en el comitè d’empresa, convoca i realitzaran concentracions per demanar a Caprabo que recol·loqui al personal quan vengui botigues per ser franquiciades. Aquest any Caprabo ha venut varies botigues per passar-les al model franquícia, la qual cosa està provocant la pèrdua de llocs de treball.

Concentració divendres 19 de juliol davant Caprabo:

Divendres 19 de juliol de 2019 de 10:00 hores a 12:00 hores  i de 17:00 hores a 19:00 hores

Davant botiga de Caprabo del c/ Occident, 18 - L’Hospitalet de Llobregat,  Barcelona .

CCOO signa uns protocols en l´Hotel W Barcelona (Hotel Vela) contra les violències masclistes

CCOO signa els protocols d'atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere i el de prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe a l’hotel W Barcelona. (Hotel Vela). La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ens felicitem d'haver impulsat, acordat i signat aquests dos protocols a l’hotel W Barcelona com a eines útils en la lluita contra les violències masclistes i per la defensa dels drets de les dones.

PRINCIPI D'ACORD EN LES NEGOCIACIONS DEL V CONVENI DE LES ITV CATALUNYA

En la tarda del 3 de juliol de 2019, les tres organitzacions sindicals amb presència en la taula de negociació (CCOO, UGT i SRT) i la patronal del sector hem aconseguit un principi d'acord en els següents termes:

Contratació

CCOO ha forçat a l empresa, a través d Inspecció de treball, fer fixos 15 contractes temporals en frau de llei i a pagar correctament les hores extres

La secció sindical de CCOO de Catering Arcasa en el centre de treball a l'Hospital de Sant Pau, hem vingut reclamant que la política de contractació de l'empresa és desproporcionada i amb una utilització del contracte eventual que no es destina a cobrir cap necessitat temporal si no que encobreix llocs de treball fixos. Degut a que el diàleg amb l'empresa no va funcionar, CCOO va denunciar la situació a Inspecció de Treball, qui ha donat la raó després d'una exhaustiva actuació.