Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

En el marc de l´Observatori sectorial, juntament amb altres matèries

Conveni Assegurances i Mútues: CCOO reclama a les Patronals abordar mecanismes compensatoris de l\' impacte de la inflació

Al Conveni d'Assegurances, Reassegurances i Mútues 2020-2024 les parts preveiem de forma expressa el mecanisme per abordar les situacions i conjuntures que poguessin produir-se durant la seva vigència, incloent-hi la possibilitat de revisió del mateix, a través de la creació Observatori sectorial. Dins dels aspectes expressament previstos per tractar en el mateix es van concretar les situacions de subcontractació de serveis propis, el tractament de l´absentisme i el capítol sobre Classificació i Promoció professional.

- - - - - - - - -

En el marco del Observatorio sectorial, junto con otras materias

Convenio Seguros y Mutuas: CCOO reclama a las Patronales abordar mecanismos compensatorios del impacto de la inflación

En el Convenio de Seguros, Reaseguros y Mutuas 2020-2024 las partes previmos de forma expresa el mecanismo para abordar las situaciones y coyunturas que pudieran producirse durante su vigencia, incluyendo la posibilidad de revisión del mismo, a través de la creación de un Observatorio sectorial. Dentro de los aspectos expresamente previstos para tratar en el mismo se concretaron las situaciones de subcontratación de servicios propios, el tratamiento del absentismo y el capítulo sobre Clasificación y Promoción profesional.

El sector TIC es mobilitzarà de nou els dies 17 i 18 de novembre per un conveni de consultoria digne

La manifestació del 3 de novembre a Madrid va demostrar, una vegada més, la capacitat organitzativa i la força sindical que hi ha en aquest país. En ella, a més de #JusticiaSalarial i el desbloqueig de la negociació col·lectiva com a lluita en comú de toda la classe treballadora, CCOO Serveis TIC i altres sectors, vam traslladar fins a la Plaza Mayor de Madrid les nostres pròpies reivindicacions.

PER UN CONVENI TIC DIGNE!

- - - - - - - -

El sector TIC se movilizará de nuevo los días 17 y 18 de noviembre por un convenio de consultoría digno

La manifestación del 3 de noviembre en Madrid demostró, una vez más, la capacidad organizativa y la fuerza sindical que existe en este país. En ella, además de #JusticiaSalarial y el desbloqueo de la negociación colectiva como lucha en común de toda la clase trabajadora, CCOO Servicios TIC y otros sectores, quisimos trasladar hasta la Plaza Mayor nuestras propias reivindicaciones.

¡POR UN CONVENIO TIC DIGNO!

>> Comunicat Conveni TIC – Mobilitzacions 17 i 18 de novembre

>> Comunicado Convenio TIC – Movilizaciones 17 y 18 de noviembre

El dia 17 a les 11:00 a l'Smart Energy Congress, a IFEMA (accés sud, Av Partenon 5) a Madrid

El día 18 a les 10:00 al WomanLiderTIC, a la seu de Barcelona Activa, Carrer de la Llacuna 162, Barcelona.

CCOO es concentra de nou per exigir a la patronal de les ITV Catalunya que desbloquegi les negociacions del conveni sectorial

CCOO, Ugt i SRT reprenen les accions per aconseguir que la patronal canviï d‘actitud, deixi de bloquejar i es pugui avançar en la negociació del conveni col•lectiu i no es descarta la possibilitat de convocatòria de vaga si segueix l'estancament a la negociació.

- - - - - - -

CCOO, Ugt y SRT reanudan las acciones para conseguir que la patronal cambie de actitud, deje de bloquear y se pueda avanzar en la negociación del convenio colectivo y no se descarta la posibilidad de convocatoria de huelga si sigue el estancamiento en la negociación.

Concentració 9 de novembre

#03NCCOO - Manifestació a Madrid

#SalarioOConflicto #SalariOConficte @CCOO @serviciosccoo @ccoocatalunya #ElPoderDeCanviarHoTot

La patronal de supermercats de Catalunya demora la possibilitat d?arribar a un acord

Dimecres passat 2 de novembre va tenir lloc una nova reunió per a la negociació del conveni col·lectiu.

- - - - -

La patronal de supermercados de Catalunya demora la posibilidad de llegar a un acuerdo

El pasado miércoles 2 de noviembre tuvo lugar una nueva reunión para la negociación del convenio colectivo.

Conveni ITV Catalunya: PROPOSTA SALARIAL DE LA PATRONAL "INSUFICIENT"

Avui 27 d'octubre del 2022, ha tingut lloc una nova reunió per a la negociació del VI conveni col·lectiu d'empreses d'inspecció Tècnica de Vehicles de Catalunya.

- - - - -

Convenio ITV Catalunya: PROPUESTA SALARIAL DE LA PATRONAL “INSUFICIENTE”

Hoy 27 de octubre de 2022, ha tenido lugar una nueva reunión para la negociación del VI convenio colectivo de empresas de inspección Técnica de Vehículos de Catalunya.

>> Comunicat conjunt Conveni d’ITV Catalunya 27/10/22

CONCENTRACIÓ 9 de novembre a les 10 hores davant centre de treball ITV c/Còrcega 384-392 Barcelona