Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

CONVENI DEL COMERÇ DEL MOBLE DE CATALUNYA 2019-2020

Un conveni de millores

Dilluns passat 17 de juny de 2019 es va signar el conveni col·lectiu del comerç del moble de Catalunya. Aquest conveni col·lectiu contempla els següents avanços:

L´empresa pretén tancar el 90% de centres de treball

CCOO convoca vaga a Accepta que dóna atenció telefònica de Seguros Santalucía

L'empresa de contact center, que pertany al Grup Santalucía, pretén tancar 53 dels 58 centres de treball de tota Espanya, la qual cosa afectaria a 655 persones. A Catalunya queden afectades 170 persones treballadores i només quedaria obert el centre d’Hospitalet de Llobregat.

NEGOCIACIÓ DEL V CONVENI D´ITV CATALUNYA

Nova reunió: sense avenços significatius

El dimecres 29 de maig de 2019 ha tingut lloc la cinquena reunió de la comissió  negociadora del V Conveni d'ITV de Catalunya.

Produït el diumenge, 26 de maig, a Barcelona

CCOO condemna l´accident laboral mortal d´un repartidor de Glovo i l´extrema precarietat amb què realitza la seva feina aquest col·lectiu

En relació a l’accident laboral del diumenge 26 de maig en què va perdre la vida un repartidor de Glovo, CCOO de Catalunya vol expressar el seu condol a la família i amistats del treballador mort, atropellat per un camió al centre de Barcelona.

Accions de CCOO per a l'eradicació de la precarietat en les empreses en el sector de contact center

CCOO aconsegueix a Konecta la conversió en indefinits de més de 51 contractes de treball celebrats en frau de llei

Les accions contínues de CCOO fan possible la conversió de la contractació temporal fraudulenta a la indefinida. A Konecta, CCOO davant la Inspecció del treball acumula en més de 100 conversions a indefinits des de 2016 i en MST Contact Center la conversió de 67 treballadors a través d'aconseguir un acord. La pràctica abusiva de la temporalitat i precarietat sota la figura mal utilitzada del contracte d'Obra o servei, lamentablement està estesa en el conjunt del sector de Contact Center.

SI ETS PENSIONISTA AMB AFILIACIÓ A CCOO, T´INTERESSA!

Fes la RENDA 2018 amb CCOO incloent la minoració de les cotitzacions a les MUTUALITATS LABORALS

Fes la renda 2018 amb CCOO

Els que estiguin interessats que se'ls faci la renda de l'exercici 2018 incorporant la “minoració” per cotitzacions efectives anteriors a l'1.1.79 i sempre que la vida laboral s'iniciés en el Sector Financer.

>> Per a més informació o ajut en el tràmit, com a persona afiliada posat en contacte amb la teva secció sindical de CCOO.