Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Falten 10 dies i la Direcció es riu a la cara de la plantilla de Banc Sabadell

La direcció no ha tingut prou amb les pèrdues milionàries de el Banc Britànic TSB, amb la nefasta gestió de el Banc que ha portat a aquesta situació, pujades salarials indecents del CEO, l'anunci a bombo i platerets del repartiment de dividends, perquè ara vulguin que la plantilla sigui els que paguin la festa amb un ERO forçós i "low cost".

- - - - - - -

Faltan 10 días y la Dirección se ríe en la cara de la plantilla del Banco Sabadell

La dirección no ha tenido bastante con las pérdidas millonarias del Banco Británico TSB, con la nefasta gestión del Banco que ha llevado a esta situación, subidas salariales indecentes del CEO, el anuncio a bombo y platillo del reparto de dividendos, para que ahora quieran que la plantilla sea los que paguen la fiesta con un ERE forzoso y “low cost”.

PROPERA ACCIÓ:

8 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN

CCOO signa el conveni col·lectiu del comerç general de Catalunya

Signat el XI conveni col·lectiu de sector del comerç de Catalunya per a subsectors i empreses sense conveni propi per als anys 2021 i 2022. Avui dilluns 4 d'octubre, PIMEC Comerç, CCOO i UGT, hem signat el conveni col·lectiu.

Les principals novetats són les següents:

CCOO convoca a la plantilla del Banc de Sabadell a participar en les aturades parcials i jornades de vaga contra l´ERO salvatge

CCOO convoca a la plantilla del Banco de Sabadell a participar en los paros parciales y jornadas de huelga contra el ERE salvaje

ATURADES I VAGUES A BANC SABADELL:

4 d'octubre, 15 minuts de VAGA - de 10 a 10.15 hores

5 d'octubre, 60 minuts de VAGA - de 10 a 11 hores - Concentració c/ Sena, 12 - Polígon Sant Joan de Sant Cugat

6 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN

8 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN

El Banc Sabadell rebaixa la xifra a 1.730, encara insuficient per garantir la voluntarietat d´aquest ERO

A la reunió d'avui, la Direcció ha respost a les exigències que CCOO va exposar en l'anterior reunió, encara que l'anunci (verbal) d'aquesta rebaixa i algunes mesures d'afectació estan encara molt lluny per considerar-lo un avanç

PROPERES ACCIONS A BANC SABADELL:

Dijous 30 de setembre Concentració de 19 a 20 hores Plaça Sant Roc de SABADELL

5 d'octubre, 60 minuts de VAGA - de 10 a 11 hores

6 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA - Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN

8 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA - Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN

SE RECUPERA LA PRESTACIÓN EXTRAORDINARIA PARA FIJOS DISCONTINUOS

CCOO ratifica el acuerdo para prorrogar los ERTE hasta el 28 de febrero

El Gobierno y los agentes sociales alcanzaron ayer por la tarde un acuerdo para prorrogar los expedientes de regulación temporal de empleo (ERTE) hasta el próximo 28 de febrero.

Medidas urgentes

Real Decreto-ley 18/2021, de 28 de septiembre, de medidas urgentes para la protección del empleo, la recuperación económica y la mejora del mercado de trabajo.

PLA MECUIDA prorrogat fins el 28 de febrer de 2022

El Banc ha de rebaixar de manera considerable la xifra d´afectació perquè la negociació sigui possible

Aquesta mesura, al costat d'unes condicions econòmiques de sortides atractives per a prejubilacions i baixes incentivades farà possible que l'adhesió a aquest ERO sigui voluntària.

Intervención de CCOO en la reunión de 28/09/2021

PROPERES ACCIONS A BANC SABADELL:

Dijous 30 de setembre Concentració de 19 a 20 hores Plaça Sant Roc de SABADELL

5 d'octubre, 60 minuts de VAGA - de 10 a 11 hores

6 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA - Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN

8 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA - Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN