Convocatoria e normas do Proceso Congresual da Federación de Servizos de Galicia

O Consello Federal reunido o 14 de setembro de 2016 procedeu á convocatoria do II Congreso CC.OO. Servizos de Galicia, que terá lugar en Santiago de Compostela o trece de marzo de 2.017.

O proceso congresual iniciarase o día doce de decembro de 2016 coas asembleas de primeiro nivel e, en sentido ascendente, culminará coa celebración do II Congreso da Federación de Servizos de Galicia.

Na documentación queda anexado con data 20.09.2016 o documento específico de contido organizativo sobre o desenvolvemento do proceso .

Anexo GL Anexo ES

A Federación de Servizos convoca a unha asemblea aos seus delegados das comarcas de Santiago-Barbanza

Coa finalidade de expoñer a situación actual da Federación de Servizos de Galicia aos delegados das comarcas de Santiago-Barbanza, convócase unha asemblea que terá lugar o próximo 26 de setembro ás 11:00 na sala de prensa do Edificio do Sindicato Nacional en San Lázaro (Santiago), Rúa Miguel Ferro Caaveiro, 8.

CCOO Servizos mellora a súa representatividade en VEGALSA Oroso (p.l. Eroski)

Onte celebráronse en Oroso as votacións correspondentes ao proceso electoral da empresa VEGALSA (platoforma loxística de Eroski). Ata o día de onte o comité estaba formado por 5 delegados/as de UGT, 2 de CCOO e 2 de FETICO. Grazas ao traballo dos nosos delegados/as durante estos últimos catro anos o resultado neste último proceso foi o seguinte:

UGT-4
CCOO-3
FETICO-2.

NORABOA COMPAÑEIROS!!!!!
O BO TRABALLO SEMPRE DA BOS RESULTADOS!!!

CCOO servizos obtén dous delegados nas eleccións de Alcampo Santiago

No día de onte celebráronse as votacións das elección sindicais en Alcampo Santigo.
O anterior comité estaba formado por 3 delegados/as de FETICO, 3 de UGT, 2 de CCOO e 1 de CIG.
Despois do resultado de onte, e durante os próximos catro ano o comité estará formado por 4 delegados/as de FETICO, 3  de CIG, 2 de CCOO e UGT 0.
Valoramos positivamente os resultados conseguidos polo noso sindicato, xa que este ano, por primeira vez, a CIG presentaba candidatura no colexio de técnicos.

NORABOA A RICARDO PÁJARO E CHUS LAVANDEIRA!!.

O sindicato mantén a maioría da representación no comité provincial do banco

CCOO gaña as eleccións na oficina principal de Abanca en Santiago de Compostela

A Federación de Servizos de CCOO gaña as eleccións na oficina principal de Abanca en Santiago de Compostela. Como xa aconteceu catro anos atrás, a candidatura presentada por Comisións conseguiu dous representantes no comité de empresa, fronte a dous de ASCA e un da UGT, que entra no comité á custa da CSICA. Ademais, CCOO foi o sindicato máis votado nuns comicios en que participou a totalidade do persoal, polo que manterá a presidencia do órgano de representación. Segue

A patronal ANGED aposta pola liberalización total do comercio

A declaración de Zona de Gran Afluencia Turística nunha Cidade non pode supor a precarización do emprego e a perda de dereitos

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia quere saír ao paso das declaracións vertidas na prensa por parte da Patronal de Grandes Almacéns (ANGED), nas que vén dicir que deixar fóra das devanditas zonas ás grandes cadeas de distribución evita a competitividade das tendas físicas vs tendas online e evita a creación de centos de postos de traballo que serían necesarios para atender un horario comercial máis amplo.

É necesario aclarar que a Patronal ANGED xa vén pedindo desde hai moitos anos a liberalización total do comercio e só grazas ao rexeitamento dos Sindicatos e do Pequeno Comercio se puido evitar.

Esta Patronal sempre argumenta que esta liberalización vai crear emprego, e con todo, ano tras ano o que fai é precarizar a situación no sector, asinando convenios cos seus sindicatos afíns que van minguando as condicións de traballo nos centros. Só no último convenio pasouse a aumentar a xornada en 28 horas anuais e deixar de remunerar os domingos e festivos pasando a traballarse coma se dun día máis se tratase (co que nos podemos imaxinar en que situación nos quedariamos se, como pretenden, nos fan abrir todos os domingos e festivos do ano). Segue

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador