ABANCA despide inxustamente. READMISIÓN!!

Abanca despide a un traballador sen motivo xustificado polo que nos concetramos hoxe en Ourense esixindo a súa readmisión. Haberá máis concentracións o 24 e 26 de maio.

Póñense de manifesto sensibles diferencias nas condicións laborais entre distintos colectivos

CCOO-Servizos traballará para homoxeneizar condicións laborais en Inditex

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia organizou este martes unha reunión coa representación legal do grupo de empresas de Inditex para marcar criterios de unificación da negociación e tamén traballar na homoxeneización das condicións laborais.

Segundo CCOO-Servizos, existen diferenzas salariais e en materia de dereitos sociais entre o persoal destas empresas, incluso no caso das encadradas na mesma comunidade autónoma. En concreto, o sindicato destaca as diferenzas entre o colectivo de traballadores e traballadoras da rede de tendas respecto do departamento loxístico da empresa.

CCOO-Servizos quere pór fin a esta «discriminación», xa que o persoal das tendas é, a final de contas, «a imaxe da marca Inditex». Por iso, esta federación traballará seguindo o criterio de unificar as condicións laborais no ámbito autonómico, co obxecto de reducir as diferenzas ata que desaparezan.

O sindicato tamén «traballará arreo» para combater a precariedade e a eventualidade na empresa, xa que un dos principios básicos de CCOO é a defensa do emprego digno e de calidade «e así se vai esixir en canta mesa de negociación houber».

Reunión de delegadas e delegados de CCOO Servizos do Grupo Inditex

O vindeiro 5 de abril terá lugar en Santiago a primeira reunión de representantes da Federación de Servizos de CCOO Galicia no Grupo Inditex, onde, entre outras cuestións, se analizará a situación da Negociación Colectiva das marcas que forman parte dese grupo (Zara, Berska, Stradivarius, Lefties, ...).

Unificar criterios en canto a negociación, potenciar a coordinación para aproveitar os recursos que o sindicato pon á súa disposición, mellorar a comunicación e aumentar a afiliación serán cuestións que centrarán o encontro.

Preténdese incrementar o compromiso de posta en común periódica aportando experiencias e intercambiando criterios sobre problemática laboral e traballo sindical, así como coñecer de primeira man a situación do personal de cada centro de traballo.

CCOO Servizos gaña as eleccións celebradas en Ourense GRUPO CUEVAS

CCOO Servizos gaña as eleccións por segunda vez consecutiva en Ourense Grupo Cuevas con 9 representantes. Nesta ocasión unha parte da candidatura da CIG se integrou na de CCOO polo que esta última foi a única presentada.
Agradecemos a participación e a confianza posta na candidatura de CCOO

CCOO

CIG

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador