O traballador incorporarase 谩 mesma empresa, se ben noutro centro de traballo, onde conservar谩 as mesmas condici贸ns laborais que ti帽a

Suspendida a folga no Lefties do Centro Comercial Gran V铆a de Vigo tras lograr o comit茅 a readmisi贸n do despedido

Folga Lefties desconvocada

A Federaci贸n de Servizos de CCOO de Galicia informa da suspensi贸n da folga prevista para hoxe e ma帽谩 no Lefties do Centro Comercial Gran V铆a de Vigo, coa que se pretend铆a lograr a readmisi贸n dun compa帽eiro. Tras unha 芦intensa禄 negociaci贸n, os sindicatos CCOO, CIG e UGT conseguiron na tarde do xoves que a empresa readmita o traballador despedido noutra das tendas do grupo (a da r煤a Progreso), pero conservando as mesmas condici贸ns laborais. Este acordo determina a desconvocatoria da folga. O vindeiro martes, d铆a 27, haber谩 unha reuni贸n para pechar os flocos econ贸micos da readmisi贸n.

CCOO, que ten a maior铆a no comit茅 de empresa, congrat煤lase polo acordo acadado. O sindicato salienta a unidade de acci贸n sindical, que contribu铆u a que este conflito se resolvera positivamente para o traballador afectado. 芦Neste conflito puxemos en valor a solidariedade das persoas coa situaci贸n inxusta que padeceu un compa帽eiro禄, insisten desde Comisi贸ns.

Antecedentes

CCOO e o resto dos sindicatos afirmaron en todo momento que consideraban 芦inxusto e arbitrario禄 o despedimento dun traballador do Lefties de Gran V铆a, que ti帽a a responsabilidade de segundo encargado e contaba, ademais, co apoio dos seus compa帽eiros e compa帽eiras.

Como reacci贸n, o comit茅 de empresa xa convocara concentraci贸ns os pasados d铆as 12, 13 e 14 para pedir a readmisi贸n. Ao non haber unha resposta 芦satisfactoria禄 谩 reivindicaci贸n, decidiuse convocar a folga, agora xa sen efecto grazas ao acordo.

Tras as concentraci贸ns dos pasados 12, 13 e 14 de febreiro, intensif铆canse as protestas para reverter a decisi贸n empresarial

Folga no Lefties do Centro Comercial Gran V铆a de Vigo para esixir a readmisi贸n do compa帽eiro despedido

Concentraci贸n despedimentos Lefties

Tras as concentraci贸ns realizadas os pasados d铆as 12, 13 e 14 de febreiro contra o despedimento de un traballador do Lefties do Centro Comercial Gran V铆a de Vigo, e non tendo unha resposta satisfactoria por parte da direcci贸n da empresa, o comit茅 de empresa decidiu convocar unha folga para este centro de traballo os pr贸ximos venres 23 e s谩bado 24.

Para CCOO, tr谩tase dun despedimento 芦inxusto e arbitrario禄 para o que se utilizaron argumentos 芦surrealistas禄 como que 芦estivo facendo unha postal de felicitaci贸n en tempo de traballo禄. Este traballador 茅 o segundo encargado e conta co apio dos seus compa帽eiros e compa帽eiras, que non entenden os motivos que puideron levar a direcci贸n da empresa a tomar unha decisi贸n 芦tan dr谩stica e inxusta禄.

O comit茅 de empresa e o persoal de Lefties, que pertence ao grupo Inditex, instan a empresa que mude a decisi贸n adoptada e readmita o compa帽eiro despedido.

+ Para m谩is informaci贸n:

• Jorge Carneiro, da Federaci贸n de Servizos de CCOO: 660 106 961

Non aos depedimientos en Inditex!!

despedimentos Inditex

CCOO, CIG e UGT, concentr谩monos para protestar polo despido inxusto e arbitrario dun compa帽eiro de Lefties Gran V铆a, que sempre se preocupou, dende o seu posto na tenda, polo benestar da personal e de que o clima laboral  fora o perfecto para desempe帽ar o traballo que temos encomendado.
O despido foi argumentado con situaci贸ns incertas e tan surrealistas como que en tempo de traballo estivo facendo unha postal de felicitaci贸n.
Non podemos permitir que unha multinacional como Inditex realice este tipo de despedimentos, que o 煤nico que buscan 茅 amedrentar 谩
personal. Exis铆moslle 谩 empresa que mude a decisi贸n adoptada.
Tod@s os seus compa帽eir@s o apoiamos e por iso estamos aqu铆.

Os d铆as 12, 13 e 14, de 11:30 a 13:30 concentraci贸n diante do Centro Comercial Gran V铆a (Vigo)

隆隆隆BRAULIO READMISI脫N!!!

Precariedade e cambio tecnol贸xico: dous retos para a rec茅n constitu铆da Agrupaci贸n de Servizos T茅cnicos e Administrativos

O II Congreso da Federaci贸n de Servicios de CCOO determinou nos seus relatorios e Estatutos que o Consello Federal aprobar铆a durante o presente mandato a integraci贸n de Servizos Administrativos e Servizos T茅cnicos. Cabe salientar que a nova agrupaci贸n recolle os sectores de: Servizos Administrativos, Seguros e Mutuas de Accidentes de Traballo, Planificaci贸n e Consultor铆as (TIC), Contact Center, Enxe帽er铆as e Inspecci贸n T茅cnica e Intermediaci贸n Laboral.

Esta nova estrutura presenta a铆nda m谩is diversidade tendo en conta os distintos sectores que recolle a nova agrupaci贸n, ademais de retos organizativos e de acci贸n sindical m谩is amplos, tales como combatir a precariedade e dotarse de novas ferramentas ante o cambio tecnol贸xico e a dixitalizaci贸n no traballo.

A celebraci贸n deste Plenario de integraci贸n sup贸n unha continuidade do proceso iniciado en 2014, as铆 como unha importante ampliaci贸n do seu 谩mbito funcional e sectorial que d谩 lugar a unha nova realidade organizativa que require novos 贸rganos de direcci贸n. Neste caso, unha vez realizadas as votaci贸ns queda elixido como responsable da coordinadora da agrupaci贸n H茅ctor Ortega S谩nchez.

O presente plenario debe servir para integrar, ilusionar, comprometer e constru铆r un sector que integrar谩 unha ampla gama de subsectores, con heteroxeneidade nas s煤as caracter铆sticas e maior variedade dos seus modelos de negociaci贸n colectiva.

Incl煤ense anexos con: festivos locais, festivos auton贸micos e aperturas de comercio en domingos e festivos

CALENDARIO LABORAL 2018

calendario laboral 2018

Proclamaci贸n Candidaturas plenario de integraci贸n da Agrupaci贸n de Servizos T茅cnicos e Servizos Administrativos

CCOO Servizos

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador