Santander adquire Banco Popular: A principal preocupación é a defensa do emprego

Bancos Santander Popular

Ante a difusión hoxe en medios da decisión da Xunta de Resolución Bancaria Europea da adxudicación de Banco Popular a Banco Santander, dende a Federación de Servizos de CCOO en Galicia queremos pór de manifesto que esta noticia debe significar a finalización da incerteza que levan padecendo nas últimas semanas os máis de 1.400 traballadores e traballadoras do Grupo Banco Popular en Galicia. Segue

Xuntanza de delegadas/os e afiliadas/os de Paradores de Galicia

Paradores

O pasado luns 5 de xuño tivo lugar nos locais de CCOO en Monforte de Lemos unha reunión de delegados e delegadas de Paradores de Galicia na que participamos a Sección Sindical de Galicia e delegados, delegadas, afiliados e afiliadas dos Paradores das provincias de Lugo e Ourense.

Nesta reunión valoramos o plan de traballo desta Sección Sindical e debatemos sobre os problemas máis importantes que afectan ó persoal destes Paradores de cara a buscar solucións para cada un deles. Segue

CCOO Servizos revalida a súa maioría nas eleccións de Allianz en Galicia

eleccións Allianz

O pasado oito de maio tiveron lugar as votacións de Allianz en todo o Estado, e en Galicia para elixir aos delegados dos centros de Coruña, Vigo, Lugo e Ourense. Nesta ocasión o persoal volveu a escoller de forma maioritaria a candidatura de CCOO.

Partindo dun censo de 66 persoas os resultados quedaron da seguinte forma: CCOO obtivo 3 delegados na Coruña, e un en cada centro de Vigo, Lugo e Ourense; repartíndose un UGT en Lugo e outro a CIG en Ourense.

A sección sindical de CCOO quere amosar o seu agradecimento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza nas Comisións Obreiras.

CCOO e UGT convocaron manifestacións na Coruña, Ferrol, Santiago, Lugo, Viveiro, Ourense, Pontevedra, Vilagarcía e Vigo

Primeiro de Maio en Galicia: que a recuperación chegue xa a toda a cidadanía

Miles de persoas participaron nas manifestacións que CCOO e UGT convocaron en toda Galicia (A Coruña, Ferrol, Santiago, Lugo, Viveiro, Ourense, Pontevedra, Vilagarcía e Vigo) para conmemorar este Primeiro de maio e reclamaron que a recuperación chegue xa ao conxunto da cidadanía. Para isto, cómpre que os gobernos, o central e galego poñan riba da mesa todos os mecanismos necesarios para garantir emprego estable, salarios xustos, pensións dignas e máis protección social.

Imaxes

CCOO Servizos mellora a súa representatividade en DIA SA (Lugo)

Eleccións en DIA SA

Onte luns, día 3, celebráronse eleccións en DIASA Lugo (Supermercados DIA% Lugo) cun resultado de dúas delegadas CCOO e tres de Fetico.
Excelente resultado se temos en conta que o anterior comité de empresa estaba conformado por nove delegadas (tres de CCOO), pero que a diminución do persoal debido entre outras causas ao franquiciado de varias tendas provocou que o novo comité estea conformado agora por 5 delegadas.
As representantes de CCOO iniciarán agora o seu traballo sindical cunha meta definida, que é conseguir mellorar e resolver todos aquelas cuestións que propoñiamos na nosa campaña electoral:

• Acabar co costume de poñer diñeiro en caixa para compensar os descadres.
  • Acabar coas horas de máis que non están compensadas nin pagas, coa implantación dun sistema de fichaxe.
  • Acabar coas xornadas maratonianas, cando se fai unha implantación pola apertura dunha nova tenda.
  • Acabar co risco e perigo de estar soas na tenda.

CCOO Servizos quere agradecer ao persoal a súa participación no proceso e especialmente a quen apostou pola nosa candidatura á hora de elixir a súa papeleta de votación.

Emprego e salarios dignos para unha vida digna

10 de Marzo - Día da Clase Obreira Galega do 2017

10 Marzo

Hoxe, 10 de Marzo de 2017, conmemoramos o aniversario daquela tráxica data de loita, pero tamén de honra e de dignidade da clase obreira galega. Daquela, os traballadores e traballadoras da Bazán pelexaban polo seu convenio colectivo, por un salario digno, contra a carestía da vida, por mellores condicións de vida e polas liberdades democráticas. Hoxe, 45 anos máis tarde, a cerna daquelas reivindicacións é a mesma: seguimos loitando polos convenios colectivos, porque son o único instrumento válido para mellorar as condicións laborais das traballadoras e traballadores e porque con eles se aplica a primeira repartición da riqueza nas empresas.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador