Més incidències sobre les baixes de maternitat/paternitat

En aquesta ocasió, la irregularitat afecta a les companyes/companys que han estat mares/pares i que han gaudit del permís de maternitat.


Les alarmes que es disparen a les oficines causen alarma entre els empleats

Els empleats no han de solucionar problemes de seguretat fora hores d'oficines pel tema de les alarmes que es disparen.


Tecnologia i benestar (III)

Malgrat les denúncies sobre la inadequació de moltes de les pantalles, amb les quals estem treballant la Caixa continua sense canviar-les.


GESTIONAR LAS BAJAS REQUIERE CIERTA DELICADEZA…

INFOSALUD Nº 14

Desde CC.OO. nos hacemos eco de la problemática que padecen los compañeros que, estando de baja médica por incapacidad laboral transitoria, reciben cartas del Servicio Médico de Unicaja, en unos términos, no todo lo adecuados que se requeriría en estas circunstancias.


Tecnologia i benestar (II)

Alguns Caps del Departament d'Informàtica es molesten pel contingut del nostre darrer comunicat. Mataró, 11 de juliol de 2005


CCOO vetlla per la teva salut (II)

Un cop demostrat (veure el nostre comunicat de data 27.1.05) que som usuaris de pantalles de visualització de dades establirem quins són els factors de risc que poden afectar la nostra salut.


Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones