¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Comunicado CCOO sobre denuncia ante SIMA por el Plan de Igualdad en FROIZ

foto supermercado Froiz calle Sor Ángela de la Cruz, Madrid

Las centrales sindicales más representativas hemos sido citadas por el SIMA (Servicio de intermediación y arbitraje en Madrid) ante la denuncia a la empresa Distribuciones FROIZ SAU, con presencia en las CCAA de Galicia, Castilla León, Castilla a Mancha y Madrid por incumplir la obligación de contar con un Plan de Igualdad que se adecue a la legislación vigente.

#25N - Día Internacional para a Erradicación da Violencia de Xénero

25N

As Confederacións Sindicais de Comisións Obreiras (CCOO) e da Unión Xeral de Traballadoras e Traballadores (UGT) reiteramos o noso compromiso coa erradicación de calquera forma de violencia contra as mulleres e facemos un chamamento ás traballadoras e os traballadores e á cidadanía para combatelas ata a súa erradicación, tanto nos centros de traballo como no conxunto da sociedade. Chamamos a combatela atallándoa desde as súas causas, e a aumentar todos os recursos de prevención para que no suceda. Chamamos tamén ao rexeitamento frontal e á condena dos discursos negacionistas que poñen en perigo os avances, cuestionan as políticas públicas contra as violencias machistas e a educación en igualdade e revitimizan as mulleres superviventes. Ler máis

O seguimento da primeira convocatoria foi dun 80%

O comercio de metal de Pontevedra mobilizouse o sábado en Vigo e comeza unha folga

Folga comercio metal PO

Os sindicatos CCOO, UGT e CIG convocan unha concentración do sector do comercio de metal da provincia de Pontevedra. Foi o sábado, 19 de novembro, ás 12 horas, diante do Instituto Feiral de Vigo (IFEVI). Con esta protesta, os traballadores e traballadoras esixiron a actualización do seu convenio, que leva tres anos caducado, e déronlle unha última advertencia ás empresas antes da xornada de folga provincial que tivo lugar hoxe.

As organizacións sindicais lembran que o actual convenio colectivo rematou a súa vixencia no 2019. Desde aquela estase intentando renovar o texto coas patronais ATRA e ACE, sen que a parte empresarial amose vontade negociadora. Ante isto, a parte social incluso pediu a incorporación deste convenio ao do comercio vario, onde xa están outros sectores comerciais, recibindo tamén unha negativa —neste caso, da patronal ATRA.

Ademais dos salarios, onde os sindicatos piden incrementos acordes co encarecemento do custo da vida, estábanse a negociar outras cuestións, como a adaptación ao que esixe a reforma laboral no tocante á contratación, a xornada laboral anual e dereitos sociais como licenzas, días de libre disposición ou vacacións.

CCOO, UGT e CIG sinalan que a parte social cedeu en moitas reivindicacións para tentar chegar a un acordo, incluso aceptando que non houbese incremento salarial retroactivo para os anos 2020 e 2021. Na xuntanza do pasado 11 de outubro, ATRA retirou todas as súas propostas, alegando que parte social pedira «moito» na anterior reunión.

Para os tres sindicatos, este comportamento é contrario ao principio da boa fe que debe presidir todas as negociacións. A ruptura do diálogo non lles deixa aos traballadores e traballadoras outra saída que a mobilización en defensa dos seus dereitos.

Manifesto 25N. #ImosContalo. Traballos Libres de Acoso Sexual

#25N

Este 25 de novembro, Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra as Mulleres, a Confederación Sindical de CCOO redobra o seu compromiso mediante feitos concretos para continuar loitando contra todas as violencias machistas e a discriminación das mulleres na que aquelas se sustentan.

Na sociedade actual, as mulleres lograron unha igualdade de dereitos cos homes maior da que tiveron noutras épocas. A teoría, a práctica e a mobilización feministas de dous séculos de loita deron os seus froitos ata converter os feminismos no maior axente de transformación social. A igualdade de dereitos de homes e mulleres eríxese no principio regulador da orde social moderna. As formulacións feministas traspasan o imaxinario colectivo e a mentalidade social. Ninguén se atreve a manifestarse contra a igualdade formal que figura nos «papeis», porén, é obvio que a igualdade real non só non chegou, senón que está sendo progresiva e perigosamente ameazada ante a vaga reaccionaria. Por iso, hoxe máis ca nunca, non só reforzamos o noso compromiso, senón que, ademais, #ImosContalo. Ler máis

CCOO Servizos é segunda forza en Grandes Almacéns!!

O 18 de Novembro celebráronse eleccións sindicais no sector de Grandes Almacéns nas que Servicios CCOO logrou consolidar máis de 400 delegados e delegadas a nivel sectorial, pasando a ser o segundo sindicato no sector.

As eleccións celebráronse en diversas empresas do sector, ECI, Carrefour, Alcampo, Ikea, Conforama, Makro, Ikea, Apple, etc. Grazas ao esforzo de coordinación entre os delegados e delegadas e federacións e o traballo de todos e todas neste último ano, CCOO confirmou o seu crecemento de representación no sector. Con estes resultados confírmase que CCOO recibe un amplo apoio onde presenta candidaturas.

Desde a Federación de Servizos de CCOO felicitamos a todas as persoas que co seu traballo fixeron posible todo isto e damos as grazas a quen se presentou nas nosas candidaturas e aos traballadores e traballadoras a confianza depositada en CCOO. Para CCOO este apoio recibido fortalece o compromiso para facer fronte aos retos que ten o sector de grandes almacéns nos próximos catro anos, apostando pola negociación colectiva, o diálogo e as formulacións e propostas do Sindicato para a negociación do Convenio Colectivo que se negocie.

Acuerdo histórico en Grupo Inditex para compensar la pérdida de poder adquisitivo

• Se recupera el Incentivo de Dependientas/es en cuantía de 1.000€, se abre negociación para un sistema de Incentivos universal y transparente, y se consigue incrementar el Plus sede en A Coruña (2.700€ 2022, 3.000€ 2023, 3.600€ 2024)

Atendiendo a las reivindicaciones que desde CCOO y UGT hemos planteado a Inditex en las últimas semanas, reclamando medidas en el conjunto del Grupo que compensen el impacto de la inflación y reviertan en la plantilla parte de los beneficios, además de medidas específicas en A Coruña, hoy hemos firmado acuerdo a nivel estatal consiguiendo el Plus sede para la plantilla de A Coruña (que alcanzará 3.600€ en 2024), recuperando el Incentivo de Dependientas/es que se eliminó con la pandemia -incrementando cuantía a 1.000€- y abriendo la negociación para modernizar el sistema de Incentivos, con el objetivo de que sea universal, equitativo y transparente.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador