A empresa, que chegou a dar emprego a 2500 persoas hai menos de catro anos, conta actualmente con 1400 persoas traballadoras

Seguimento case total da folga de Bosch Vigo para rexeitar o ERE

concentración ERE Vodafone en BOSCH

Este luns secundaron a folga case todas as traballadoras e traballadores de Bosch Service Solutions, a segunda empresa máis grande de Vigo por volume de persoal. No principal servizo afectado, o seguimento foi do 99% durante a quenda da mañá. Ademais do paro, houbo tamén concentración diante das instalacións da compañía para rexeitar as condicións do novo ERE que presentou hai poucos días a dirección.

Bosch Service Solutions dedícase ao sector de centros de chamadas e presta servizos para clientes como Repsol, Orange, Iberdrola e a mencionada Vodafone, entre outras compañías. Desde o inicio da pandemia, Bosch encadeou varios ERTE e ERE, así como modificacións substanciais de condicións de traballo que afectaron principalmente aos servizos que se prestan para Vodafone.

A mediados de xuño, a dirección da empresa convocou o comité para iniciar un período de negociación dun novo ERE pola perda do servizo de Vodafone HD, que se deslocaliza a outros países.

CCOO rexeita o desmantelamento da empresa, tanto por parte de Bosch como pola deslocalización promovida por Vodafone, que provocaron que o cadro de persoal en Vigo pasara de 2500 persoas hai menos de catro anos a 1400 na actualidade.

28-06-2022 Despido Colectivo-BBVA Estatal

CCOO acercamos al personal trasladado

En la Comisión de Seguimiento del Despido Colectivo del pasado 13 de junio, se trató una de las máximas prioridades de CCOO: un PLAN DE RETORNO para las personas afectadas por movilidad geográfica, a raíz del proceso de reestructuración en BBVA.

En breve, el banco publicará, a través de un Mobility especial, aproximadamente 80 plazas de Gestor Comercial y Gestor Comercial Mixto, situadas en diferentes DT's y que se van a ofrecer exclusivamente al colectivo afectado.

A empresa, que chegou a dar emprego a 2500 persoas hai menos de catro anos, conta actualmente con 1400 traballadores e traballadoras

O persoal de Bosch Vigo concentrouse diante de Vodafone para denunciar o desmantelamento da empresa

concentración contra ERE Bosch Vigo

O comité de empresa convocou unha concentración este xoves, 23 de xuño, para denunciar o desmantelamento de Bosch Service Solutions, a segunda empresa máis grande de Vigo por volume de persoal. A protesta tivo lugar ás 12 horas diante das oficinas dun dos meirandes clientes da compañía, Vodafone, situada na Zona Franca.

Reunión coa directora xeral de Relacións Laborais da Xunta

reunión d xeral relacións laborais

Reunión da Secretaria Xeral de CCOO Servizos Galicia, Lucía Trenor e a delegada da sección sindical CCOO de Bosch Service Solutions en Vigo, Juana Taboada con Elena Mancha directora xeral de Relacións Laborais da Xunta e Marta Mariño Regueiro, xefa territorial da Xunta en Pontevedra no marco dos contactos que se están mantendo coa Xunta de Galicia  onde se está abordando a problemática existente en sectores coma o Contact Center.

Pizza Hut (Mixor S.A.) iniciara un Expediente de regulación de empleo

pizzeria

La dirección de la empresa Pizza Hut - Mixor SA, tiene la intención de iniciar un procedimiento de Despido Colectivo, de conformidad con lo establecido en el art. 51 del Real Decreto Legislativo 2/2015, de 23 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto de los Trabajadores así como conforme a lo dispuesto en los artículos 1 y siguientes y concordantes del Real Decreto 1483/2012 por el que se aprobó el Reglamento de los procedimientos de despido colectivo y de suspensión de contratos y reducción de jornada.

ERE en la campaña GVA, Segunda Reunión

Ayer, día 18, hemos mantenido la segunda reunión del ERE para la campaña GVA, entra la empresa y los sindicatos. Durante 6 largas horas nuestra querida empresa, nos deleitó como siempre, con su trabajo incompleto y mal hecho. De nuevo llegan a la reunión sin los deberes hechos, sin aportar la información que les habíamos solicitado, y que era esencial para poder hacer nuestro trabajo. La empresa manifiesta así su apatía y su falta de interés por la plantilla, y por llegar a un acuerdo beneficioso para todas las partes.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador