Intervención de CCOO
DESENCONTRE A LA MESA DE NEGOCIACIÓ.
La Direcció de BMN ha rebutjat avui el manifest presentat per la unitat sindical en el qual se'ls recordava el seu compromís de renunciar a mesures traumàtiques i unilaterals, recollit en els acords vigents per al procés de reestructuració.
Mobilitzacions en BMN un èxit
LES MOBILITZACIONS DE LA PLANTILLA DE BMN PER EXIGIR A LA DIRECCIÓ LA RETIRADA DE LA PROPOSTA DE REESTRUCTURACIÓ HA ESTAT UN ÈXIT.
COMFIA-CCOO segueix mobilitzant-se per exigir a BMN que retiri la proposta de reestructuració desproporcionada i injusta per a la plantilla
Dimecres 14 de març continuen les mobilitzacions al grup BMN davant limmobilisme de la direcció per reconduir les mesures per a la segona reestructuració, la plantilla de BMN intensifica les mobilitzacions a tots els territoris on està present.
SENSE ACORD A MADRID
La unitat sindical no negociarà amb BMN si no es garanteix que les mesures per adoptar no seran traumàtiques, i que les sortides tindran caràcter voluntari i no forçades.












