Anexo Nº II al Acuerdo de Beneficios Sociales en BBVA
Hemos conseguido un acuerdo definitivo para dos cuestiones que aún teníamos pendientes del Acuerdo de BBSS: el Seguro Médico del Banco Occidental y la Piscina de Valladolid.
Otras vías de Formación
Este
año la empresa ha decido que no nos formemos
pero hay otras
vías
Existen lugares en los que encontrar formación profesional
gratuita. Periódicamente se actualiza la oferta de cursos. Se financia con
nuestros impuestos. APROVÉCHALA
Reunió amb Recursos Humans a Banc Sabadell
10-06-10 Avui hem tornat a tenir una reunió amb l'empresa sobre diferents temes, dels quals vau rebre informació el mes de maig: una regulació nova dels préstecs hipotecaris que planteja BS i una proposta d'acord de plusos i nivells mínims, plantejats per nosaltres, COMFIA-CCOO
Plan de Pensiones, aprobamos Cuentas de 2009, la Comisión de Control hace su trabajo, CGT el suyo habitual
Oligarquia o societat anònima? Banc Sabadell
02-06-10 Un dels fets constatats durant la crisi que vivim és que, a més de totes les responsabilitats que es puguin exigir als governs i els organismes reguladors perquè no s'han posat límits al lliure mercat, queda clar que la crisi que afecta moltes entitats financeres també té a veure amb els gestors de les entitats, els quals no sempre han fet la feina ben feta.















