Archivado en Empleo, Elecciones sindicales, Convocatorias

Demà dimarts, 26 de febrer, a les 12 h, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), en roda de premsa

CCOO i les companyes acomiadades per iSalud exposaran la repressió sindical patida i l'exigència de la readmissió (vulneració drets sindicals)

Demà dimarts, 26 de febrer, a les 12 h, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta), el sindicat presentarà en roda de premsa la situació de repressió sindical que estan patint les companyes de l'empresa iSalud per haver promogut i presentar-se a la candidatura de CCOO.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,

pdf print pmail

Per CCOO és una clara vulneració de drets sindicals a l'acomiadar a les treballadores i treballador pel fet de tenir la voluntat de representar als seus companys i companyes  en una empresa que pateixen unes condicions laborals precàries i no aplica el conveni col·lectiu pertinent. A més aquestes persones acomiadades mai han tingut apercebiment laboral ni cap expedient desfavorable per la seva feina i trajectòria a l'empresa.

A la roda de premsa, hi participaran les persones acomiadades i candidates de CCOO Sonia Arenas, Kay Filgueira i Díaz i Laura Garay, així com del secretari general de la Federació de Serveis Luis Jiménez.

- - - - - -

Mañana martes, 26 de febrero, a las 12 h, en la sede de CCOO en Barcelona (Vía Laietana, 16), en rueda de prensa

CCOO y las compañeras despedidas por iSalud expondrán la represión sindical sufrida y la exigencia de la readmisión al tratarse de una clara vulneración de los derechos sindicales

Mañana martes, 26 de febrero, a las 12 h, en la sede de CCOO en Barcelona (Vía Laietana, 16, 5a planta), el sindicato presentará en rueda de prensa la situación de represión sindical que están sufriendo las compañeras de la empresa iSalud por haber promovido y presentarse a la candidatura de CCOO.

Para CCOO es una clara vulneración de derechos sindicales al despedir a las trabajadoras y un trabajador por el hecho de tener la voluntad de representar a sus compañeros y compañeras en una empresa que sufren unas condiciones laborales precarias y no aplica el convenio colectivo pertinente. Además estas personas despedidas nunca han tenido apercibimiento laboral ni ningún expediente desfavorable por su trabajo y trayectoria en la empresa.

A la rueda de prensa,  participarán las personas despedidas y candidatas de CCOO Sonia Arenas, Kay Filgueira y Díaz y Laura Garay, así como del secretario general de la Federación de Servicios Luis Jiménez.

CCOO Serveis Catalunya

Dimecres, 26 de febrer, de 2019 a les 12 h Sala de Premsa CCOO - Via Laietana, 16, 5a planta. BCN

>> Firma tu apoyo en change.org !Queremos la readmisión! http://chng.it/LKQ79chm

Descargate el  >> CARTEL  para hacerte la foto de solidaridad, !difunde! y envia una copia a fed.serveis@ccoo.cat

#LibertadSindical   #Readmisión_5_iSalud  #iSaludBastaRepresiónSindical

#LlibertatSindical  #Readmissió_5_iSalud   #iSaludProuRepressióSindical

>> VÍDEO !ISALUD: NO a los despidos!

Infórmate

Síguenos en Telegram