Archivado en Comunicado breve

Falecemento

Pesar polo falecemento do compañeiro Jesús Aneiros, antigo strio. de organización de Banca e Aforro de CCOO

A Federación de Servizos de CCOO en Galicia lamenta o falecemento do compañeiro Jesús Aneiros Rodríguez, antigo secretario de organización da Federación de Banca e Aforro de CCOO.

A secretaria xeral da Federación de Servizos, Lucía Trenor, así como o resto dos compañeiros e compañeiras da Federación, envíalles as máis expresivas condolencias á súa familia e amizades.

Foi un dos primeiros impulsores da Federación de Banca en Coruña ademais de secretario xeral da sección sindical de Caixa Galicia.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más